|
||||
|
||||
Snart lyfter planet
Nu är det endast 48 timmar tills planet lyfter till Rhodos. Vi bokade resan redan i februari så vi har väntat i över 6 månader. Den som väntar på nåt gott......
Denna gång stannar sambon hemma och jobbar. Hade sån tur att jag får åka med min bästa kompis och hennes föräldrar. Mina föräldrar är redan ner på rhodos så vi har planerat att ses en dag. / Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Snart lyfter planet
Så är det! Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Vad roligt .
Vårt plan (till Kefalonia) lyfter om 22 timmar och vi bokade i november.....gissa om vi längtat. Denna längtan förgyller ju vardagen..... Hoppas ni får en fin resa Tindra. Deia |
|
||||
|
||||
Om ca 10 ½ timmar lyfter planet från Landvetter till Santorini och det bästa av allt är att jag och min väninna är med ombord! Sedan blir det några timmars väntan i hamnen på båten som skall föra oss till Paros.
//maji |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Malin |
|
|||
|
|||
Ha det så skönt.
Sjäva åker vi om 1 dag o 16 timmar alltså kl 5:55 söndagen den 2 sept, lite väl tidigt men vadå!!!!!!!!!! Hälsningar Inger |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi flyger också så tidigt, men då får man ju hela första dagen nästan i Grekland. Vi får sista dagen också då flyget hem går först vid 22-tiden. Ha det så bra! Lisa |
|
|