|
||||
|
||||
Snart dags for litt Kos
5 dager igjen til en langhelg (torsdag-mandag) ... gleder meg til litt sol og muligheten til å legge fra seg hverdagslige bekymringer hjemme for noen dager
Det ble Albatross på Kefalos...tror det blir helt bra, noe helt annet en jeg normalt ville ha valgt Det viktigste er å komme ut av heimen..hehe.. |
|
|||
|
|||
Sv: Snart dags for litt Kos
God tur til Kos, Ia. Håper du får en fin langhelg.
Vi var i Hellas i Juni med Thomas, blir ingen septembertur i år. Skal hilse fra Tom, som jobbet der du jobber. |
|
|||
|
|||
Håper du får en flott langhelg i varmen og at Kefalos svarer til forventningene.
|
|
||||
|
||||
Ååå er det du som er kona til Tom Har jo hørt at du er en skikkelig "Hellasdame" og har vel vært reiseleder( på Kreta? eller var det Tassos?) i flere år etter hva jeg har forstått. Du må hilse MASSE tilbake, håper han trives i "nye" jobben fortsatt.
Ja, blir godt med noen dager "off" Takk Malou, har ikke så høye forventninger...så blir nok bra. Godt med noen dagers avkobling, bare lese bok, slappe av i sola, spise noen pita gyros, helle nedpå noen frappèr, mytohos og retsinaer og leier kanskje en sykkel og tråkker litt rundt for å oppleve denne siden av øya Senast redigerad av Ia den 2012-09-09 klockan 11:08. |
|
|