|
||||
|
||||
Nu är det nära ...
Jag har nyss kommenderat upp maken på vågen för årliga
invägningen - inte maken utan resväskorna. Själv fick jag krypa ner mellan hans ben iförd läsglasögon och pannlampa för att kunna avläsa att väskorna inte blivit överviktiga. Jag pustade ut när jag såg att båda väskorna var av normalvikt. Egentligen behövdes inte vågen eftersom maken med åren blivit expert på att gissa vikten på väskor. För några år sedan vann han en tågresa för två personer till Köpenhamn – första klass bara genom att säga att resväskan som stod utanför en resebyrå vägde 14.3 kilo. Vad han sa då han till sist fick lyfta upp mig från golvet– ner gick hyfsat – är oviktigt! Nu är det bara 19 timmar kvar innan planet till Rhodos lyfter. Ser fram emot att få träffa några av er på Tilos. |
|
|||
|
|||
Sv: Nu är det nära ...
Ha en fin resa ner hit till varmen. Vi ses
Margaretha |
|
|||
|
|||
Kaló Taxídi!
Lissi - som förhoppningsvis snart åker iväg själv |
|
||||
|
||||
Ja, vi kanske ses? Vårt plan går 05.40 i morgon bitti och här packas så smått. Ska bli skönt med sol och värme och få uppleva Tilos som vi hört så mycket positivt om.
|
|
||||
|
||||
Hoppas ni får en fin resa!
|
|
||||
|
||||
Önskar er en fin resa, och underbara dagar på Tilos!
Och den här gången ska det väl ändå bli......tredje gången gillt! Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Margaretha:Vi ses då vi kommer tillbaks till Rhodos den 3:e oktober.
Lissi: vi ses på Tilos! Tack Monica! Karin S: Vårt plan går 05.55 - så vi åker kanske med samma båt till Tilos - om du åker över i morgon. Annki! Självklart! Vi väntar på dig! |
|
|