|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Kalymnos. Telendos. Dag 2. Myrties. Emborios. Harrys. Palionissos. Bergsklättring.
Senast redigerad av Kalimera den 2014-03-04 klockan 11:14. |
|
||||
|
||||
Sv: Kalymnos. Telendos. Dag 2.
En "krévato", familjesäng med förråd under. Inte dumt om man vill spara plats.Jag har sett en sån i ett hus som var byggt i stark lutning så det var berg under, och en annan där det var ett nergrävt kök under. Byggytorna kunde vara rätt små här i backarna!
|
|
||||
|
||||
Vilket gulligt rum. Gillar den varma färgen på träinredningen.
Eva |
|
||||
|
||||
Jag sitter på Ritas Taverna på Telendos. Alla tittar uppåt, och det visar sig att det brinner på Telendos. Tur att det inte finns så mycket som kan brinna där upp. Bara det inte sprider sig nedåt, men vinden är svag så det är nog ingen fara.
|
|
||||
|
||||
Visst är norra delen fin.
Tack vare Monica P:s fina handritade karta o fina tips fick vi njuta av detta förra året. Längtar tillbaka! // KR |
|
|||
|
|||
Re: Kalymnos. Telendos. Dag 2.
Åt lunch på Harrys i somras och kan verkligen rekommendera ett besök där. Riktigt mysig miljö med all växtlighet och mycket god mat. Åt en tallrik med en massa olika vegetariska smårätter och det var otroligt gott!
|
|
|||
|
|||
Fina bilder från Kalymnos/Telendos, verkar att vara fantasiskt vackert där! Blir nog mitt nästa resmål, men först Tilos förstås!! Mvh Sunny12 |
|
||||
|
||||
Igjen, tusen takk for h e r l i g e bilder
- om noen uker er det min/vår tur til å oppleve disse vakre stedene på Kalymnos/Telendos - noen av dem blir gjensyn, mens andre blir første gang for oss som skal til Kalymnos igjen for første gang på 17 år, vi gleeeder oss Ønsker deg og Camilla en fortsatt GOD arbeids"ferie", Janne |
|
||||
|
||||
Branden släcktes efter någon timme...
|
|
||||
|
||||
Låter väldigt lockande med bilfritt. Bland det värsta jag vet på semestern är mycket biltrafik.
Eva |
|
||||
|
||||
Fin säng ni sov i . Kungligt värre, så en säng kan också se ut så i Greklandet
Birgitta som nu legat nerbäddad 14 dagar med en envis lunginflammation . |
|
|||
|
|||
Så deilig å se de flotte bildene fra vårt annet hjem. Man kan jo ikke annet enn lengte!! Men, om ikke så altfor lenge......
Kos dere i paradiset! Nyt dagene skikklelig! |
|
|