|
||||
|
||||
Önskelista - Stin ygeia mas
Ett program som förgyllt vår tillvaro många gånger är ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ som går på ErtSat varje lördagskväll. Det är ett härligt musikprogram där man får uppleva grekisk musik live
Några artister som jag gärna skulle vilja se som tema/huvudperson i kommande program är: Manolis Mitsias Dimitris Mitropanos Nikos Xilouris Skulle vara intressant att höra av er andra, som ser programmet, vilka artister ni har på er önskelista. Kommande lördag är det Giorgos Ntalaras som är huvudperson //Zanét |
|
||||
|
||||
Sv: Önskelista - Stin ygeia mas
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Håller med om att tv-tablån inte är den bästa. Ibland kan man på grekiska läsa om medverkande artister, ibland inte //Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Du har helt rätt, det är ett otroligt program, detta Stin Geia Mas - har förgyllt många lördagskvällar även här i stugan. Manolis Mitsias och Dimitris Mitropanos var med i några av programmen förra vintern, men de kan ju väl komma och vara med igen! - och Lavrentis Mahairitsas har också varit med flera gånger. Dalaras var ju med i det allra första programmet för ett par år sedan (tillsammans med Anna Dalaras), och han var också med ett par gånger senare. Ofta bjuds artisterna in flera gånger i det här programmet. En av våra positiva överraskningar var också att se och höra Stelios Rokkos, för inte att tala om när jag hörde Stavros Konstantinou - och Panagiotis Lalesas (rätt speciell) - härliga sångare! Ett helt fantastisk program - STIN GEIA MAS! Marianne Senast redigerad av Marianne den 2006-02-14 klockan 13:09. |
|
|||
|
|||
En kort fråga bara, vilken tid börjar programmet?? Svensk tid så att säga.
|
|
||||
|
||||
Som regel någon gång mellan 21 och 22, vår tid. Sen håller det på i några timmar, 2-3 timmar.
Marianne |
|
|||
|
|||
Hejsan!
Någon som vet vad en serie heter som handlar om två familjer på cypern tror jag o dom familjerna gillar inte varandra o så är det en tjej o kille från vardera familj som blir kära men kan inget berätta eftersom familjerna hälst skulle döda varandra tjejen heter maria o killen heter syfis eller nått. skulle vara jätte glad om någon viste namnet på serien den går på onsdagar i någon kanal. Blir riktigt glad om jag får svar på min fråga MVH Nicole |
|
||||
|
||||
Jag skulle vilja ha "namn" i rutan på de som sjunger/medverkar för ibland har man INGEN som helst susning vem som är med!
Camilla |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag önskar även en bättre information i tv-tablån. Ibland finns där info om medverkande, ibland inte Vi kanske ska skriva till Spyros och framföra våra önskemål //Zanét |
|
||||
|
||||
Jag önskar även en bättre information i tv-tablån. Ibland finns där info om medverkande, ibland inte Vi kanske ska skriva till Spyros och framföra våra önskemål
//Zanét [/QUOTE] Ja det tycker jag! |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag håller också med Yvonne |
|
|