|
|||
|
|||
Pythagorion i augusti
Hallå!
Nu har vi efter mycket funderande bokat resa till Samos och Pythagorion. Vi ska bo på Hotell Antonio och reser med Apollo. Det känns härligt att ha något att se framemot då snön börjat falla här hemma. Tacksam för alla tips Hälsningar Netaa |
|
||||
|
||||
Sv: Pythagorion i augusti
Läs andra inlägg här under Samosforumet, där finns hur många tips som helst. Om du inte hittar svar på dina frågor där svarar jag gärna på dem senare.
|
|
|||
|
|||
Re: Pythagorion i augusti
Ett tips är att ni lägger till några extra hundralappar för att få fullständig havsutsikt (om ni inte redan har gjort det)! Som jag tror att jag nämnt i någon tidigare tråd så har man fantastiskt utsikt från balkongerna på framsidan, inte bara över havet utan också stan och hamnpromenaden
|
|
|||
|
|||
Hej!
Jo, vi har bokat till fullständig havsutsikt! Verkar fantastiskt! Ligger hotellet bra till tycker du? Nåt bageri eller supermarket i närheten? /Neta |
|
|||
|
|||
På Antonios är det nära till det mesta Dock är det kanske en liten omväg hem om man ska handla men ni bor ju mitt i byn. Har bott på Antonios sex gånger tror jag och älskar det hotellet. Trevlig resa!
|
|
|