|
||||
|
||||
Brända bocken
...så brann bocken åter i min hemstad.
Natten mot Lucia kan nog mycket väl betraktas som symbolisk för en bockbrännare. Dock har jag själv starkt alibi. Sitter nämligen i dotterns lägenhet i Camden, London. Fick åka hit akut. Hon har nån okänd svår infektion och är inlagd på University College Hospital. Hoppas på en vändning. Dom tar väl hand om henne och det verkar som att doktorerna vet vad dom pratar om. Mitt lekmannaöga säger att hon är bättre ikväll än för två dagar sedan. God Jul på er alles / Anders, förhoppningsvis på väg till Filippinerna nästa torsdag |
|
||||
|
||||
Sv: Brända bocken
Den ser väldigt sorgsen ut och det ryker fortfarande. Titta in på hemsidan "Mer jul i gävle"
Birgitta |
|
|||
|
|||
Måste vara Sveriges minsta marknadsföringsbudget!
Bygg en Bock för 250000kr, bränn den och Gävle får sina årliga "15 minutes of fame" i media Resten av marknadsföringen av Gävle stad står Ahlgrens bilar och Gevalia för Min teori är att det finns en inbyggd, tidsinställd brandbomb i Bocken |
|
||||
|
||||
Hoppas din dotter tillfrisknar snabbt så ni i lugn och ro kan resa på semestertill sol och värme.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Taack!
Utskriven från sjukhus med restriktioner, tar med henne hem ikväll fr London City Airport. |
|
||||
|
||||
Härligt att få dottern med hem ikväll, kan jag tänka. Hoppas hon fortsätter att krya på sig!
|
|
|||
|
|||
Kommer hem till Gävle på lördag efter två månader i Nea Chora, Chania,
Hade så gärna velat sett vår stolthet. Fy och usch till dessa marodörer. Åsa & Lennart |
|
|