|
|||
|
|||
Dax att beställa....
I morron ska jag beställa min årliga resa till Skiathos...den 1/6 (lite sent) bär det av...Jag och min väninna ska bo på Mario vilket jag tycker e ett mysigt ställe att bo på!!! Är det nå´ra mer Kalimeror som tänker sej "ner" då...i så fall vore det såååå kul att ses nå´n kväll över en Ouzo!!! Vi hörs!!
|
|
|||
|
|||
Sv: Dax att beställa....
Så kul!
Vi åker sannolikt ner några veckor veckor senare för att bo hos Nikos mfl på Angeliki Beach hotel. Hur länge är du/ni kvar? Trevlig helg, Lemo'ns |
|
|||
|
|||
Stannar bara EN vecka denna gången....Men lite är bättre än ingenting,eller hur!! Synd att inte Apollo har Angeliki från Gbg,mysigt stället,ha det sååå gott så kanske vi ses...
|
|
|||
|
|||
Letar just efter schyssta hotell på Skiathos, var ligger Mario? Skiathos stad? Har du möjligen någon länk?
|
|
|||
|
|||
Hejsan...nej Mario ligger vid Megali Ammos stranden...prom.avstånd till Skiathos stad (ca 10min)!Jag föredrar att bo en LITEN bit från stan! Man kan ta bussen till alla fina stränder samtidigt som man på kvällen kan ta en skön prom in till stan! Mario kan du leta upp på Apollos hemsida...Vi kanske ses??
|
|
|||
|
|||
Planlegger å reise 28.5 for 2 uker, så jeg er nok der på den tiden og det er nok flere av de faste som er der månedskifte mai/juni
|
|
|||
|
|||
Då får vi planera "en träff" när det närmar sej,eller hur!! Var bor du (ni)...Ha det bra så länge
|
|
|||
|
|||
Bor nok på bystranda jeg også, så vi får ta det når det nærmer seg
|
|
|||
|
|||
Trevligt! Men jag åker redan den 25/5 och hemfärd den 1/6. Åker igen den 31/8.
Bor på Megali Ammos. Ett par steg från dörr till vatten. |
|
|||
|
|||
om 6 dager sitter jeg og nyter denne utsikten
|
|
|||
|
|||