|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. | 161 | 74.19% | |
Ja, jag ska boka senare. | 39 | 17.97% | |
Nej, jag väljer något annat land. | 4 | 1.84% | |
Nej, jag ska stanna hemma i år. | 2 | 0.92% | |
Jag vet inte. | 5 | 2.30% | |
Jag bor i Grekland. | 6 | 2.76% | |
Antal röster: 217. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Resa till Grekland 2013
Nytt år innebär nya Greklandsresor. Jag ska absolut åka till Grekland i år, bara jag har hälsan. Hur är det med dig? Ska du åka till Grekland i år? Eller väljer du något annat alternativ? Lägg din röst här ovan.
|
|
||||
|
||||
Sv: Resa till Grekland 2013
Ja, i år ser det ut att fungera. Förhoppningsvis sex veckor, på Karpathos naturligtvis.
Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
Tre resor brukar jag göra
Fyra veckor (29-32) till Chania bokade Olivplockar resa ett måste i November En vecka i Maj eller Juni skulle passa bra om man får ledigt. |
|
|||
|
|||
Två veckors ö-luff i Kykladerna i juni är bokade sen några månader tillbaka! Funderar också på ett besök i Dodekaneserna i oktober men har inte bokat ännu.
|
|
||||
|
||||
Hur funkar en "Olivplockarresa"?
|
|
||||
|
||||
Nå har vi leid et lite hus på Karpathos, så jeg håper å få flere turer dit i år. Har booket to uker i mai, og sjekker flytider for å finne en liten tur dit i begynnelsen av april. Også blir det nok tur til høsten også.
|
|
|||
|
|||
Vi har redan bokat 2 resor till Kreta.
/ Jannis |
|
||||
|
||||
Japp Två veckor i juni till Parga. om jag får ledigt blir det en vecka
i september också |
|
||||
|
||||
Imorgon har vi varit på Kreta 5 månader och stannar drygt 4 månader ytterligare. Personligt rekord!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Hittills är 3 resor bokade... en vårvecka, 3 sommarveckor och en sensommar vecka Blir ingen påsklovsresa i år eftersom påsk ligger så tidigt Men en höstresa blir det garanterat...alla till Kreta såklart
// Malin |
|
||||
|
||||
Jag har bokat påskresan (Grekisk påsk) till Kalymnos och några dagar på Rodos
Sen får det bli hur det blir senare i år. Hittar jag bra priser till Karpathos, så blir det ju resa dit också så småningom Riitta |
|
||||
|
||||
Har bokat drygt två veckor i juni och hoppas och önskar att vi kan åka i september också. Förra årets septemberresa var kanske vår bästa greklandsvistelse av alla!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta |
|
|||
|
|||
Resan bokad- Santorini, ev Sikinos, sen Schinoussa och avslutning på Antiparos - totalt lite drygt veckor. Nu är det bara längtan kvar...
Det blir ingen sommar utan en Greklandsresa! /Ingrid |
|
|||
|
|||
Det blir ett återseende av den fantastiskt lugna och härliga ön Agistri och boende på Scala Oasis Beach första veckan i juni. Längtar.........
|
|
|||
|
|||
Ja, än så länge bara en båtluffartripp på 2 1/2 vecka. En ny ö, en ö som jag alltid längtar efter och sedan hoppas jag på en "spontanö"
Det blir ingen vårresa i år eftersom jag väntar på mitt första barnbarns ankomst då. Kan kanske bli en septemberresa om jag kan få ledigt från jobbet Pyttan |
|
||||
|
||||
Hej!
För mig blir det en fyraveckors båtluff med ett par nya öar och ett par öar som det var mycket länge sedan jag besökte. Jag längtar! //Lena |
|
|||
|
|||
Vi har 3 veckor bokade 25 maj och 2 veckor bokade 1 september,,till Rethymno
|
|
|||
|
|||
Ja självklart blir det en resa till Rethymno även i år. Vi har bokat 2 veckor i September.
|
|
||||
|
||||
En uge i forbindelse med den græske påske skal tilbringes på Østkreta.
Den 26. maj har jeg fly til Athen, men har ikke helt besluttet mig, hvor jeg rejser hen derfra, men jeg satser blandt andet på en for mig helt ny ø |
|
|