![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var kan dessa vindsnurror stå?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Argostoli?
|
|
|||
|
|||
![]()
Peloponnesos. Ser man dom inte om när man åker Agistri runt?
Undrar Ulf |
|
||||
|
||||
![]()
Dom står på Paros som oxå tillhandahåller elektricitet till Iraklia.
I somras drabbades Iraklia av ett flertal elavbrott. Jag fick en underbar bild i huvudet. Iraklia FC hade besegrat, om än mycket turligt, Paros Utd i Cykladiska mästerskapen. Man hämnades på detta sätt... |
|
||||
|
||||
![]()
Samos säger jag
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
- Inte Paros!
- Inte Samos heller! - och inte på Peloponnesos.... Papa är närmast d.v.s. nära Argostoli , i alla fall samma ö...... ![]() Oj, vad förvånad jag blev, att det finns så många vndsnurror i Grekland ![]() Kanske lite förståeligt p.g.a. vinden..... |
|
||||
|
||||
![]()
Deia, här borde finnas många, många fler. Det har varit en massa byråkrati som hindrat, vilket ska bli bättre nu säger politikerna. Tur att nån är positiv. Vi har pratat med en man som for runt landet och såg över var det skulle bli bra placeringar, och han sa att det är mycket att ta hänsyn till förutom byråkratin. Bra berggrund, för basfundamentet går djupt ner. Väg, för både byggande och underhållet. Inte nära arkeologiska ställen ( som det är proppfullt med i Grekland), bebyggelse, flygplatser, ja det fanns en hel del att grunna på...man funderar på anläggningar ute till havs också.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ikke noe bilde. Men det ser ut til at hele Photobucket er mer eller mindre nede for øyeblikket.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Jag har tagit bilden från en balkong. Så jag omformulerar frågan eftersom jag inte vet vad berget heter: I vilken ort är jag när jag tar bilden? |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag svarar Sami... Ovanför Sami så står det dylika. Dock är jag ju inte 100% säker på att du fotat just därifrån? //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Grattis Conny ![]() ![]() ![]() Deia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Og jeg kan gratulere Photobucket med at det er igjen er mulig å se bilder derfra også i Norge.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Denna bildgåta är löst
|
![]() |
|
|