![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Till min stora förskräckelse får jag se att en av mina favvosidor på nätet, fakta om fartyg, lagt ned!
![]() Det var ett tag sen, jag var in där, men det var alltid väldigt intressant, för en gammal båtnörd som mig. En av internets hållplatser. Jag kommer uppriktigt sakna den.. ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Jo den är borta sen ett tag .Här kommer en liten tröst bara skärgårdsbåtar .men är man båtnörd så......http://www.skargardsbatar.se/
|
|
||||
|
||||
![]()
Tråkiga nyheter. Jag kollade inte varje dag, men ganska ofta var jag där och läste om båtar. Sajten lanserades samtidigt som Kalimera. Synd att han tappade intresset, fast jag kan förstå honom.
Jag kommer också sakna sajten. |
|
||||
|
||||
![]()
Vad säger du nu? Ska vi behöva vara oroliga för nedläggning även här..
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut inte.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Phu... Håller med! Skulle inte överleva en dag under vinterhalvåret utan Kalimera!!! Inte övriga året heller föresten...
![]() MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fakta om fartyg åter.http://faktaomfartyg.se/
|
|
|||
|
|||
![]()
O, vad roligt att sidan är tillbaks! Jag var inne rätt ofta och tittade, eftersom jag tycker om båtar/fartyg och dess historia. Dessutom har sidan hjälpt mig en del i mitt jobb som säljare av bl.a avfettningsmedel sedan 16 år! Har rätt många rederikunder och det är ungefär som i hotell-restaurangbranchen,där man köper och säljer och byter rätt friskt, så det är bra att ha koll!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att sidan är tillbaks. Jag är ju också båtnörd
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken härlig nyhet, så här på söndagsmorgonen!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Sedan har vi ju www.landgangen.se för alla båtnördar..
Nej om Kallimera skulle försvinna hur skulle det gå då????// Janne. |
|
||||
|
||||
![]()
Sedan har vi ju www.landgangen.se för alla båtnördar..
Nej om Kallimera skulle försvinna hur skulle det gå då????// Janne Senast redigerad av Kastas den 2013-03-25 klockan 16:48. Anledning: Det blev ju två så fel det blev. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket fick mig att leta efter den rara skorven Samos Spirit, vars tidigare namn jag glömt.
Den försvann från farvattnen Samos, Ikaria och Fourni. Någon som vet något om dess öde? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den sidan är för övrigt ganska intressant att hålla koll på om man söker någon båt. Inlägget (det är ett foruminlägg) är upplagt i Mars 2005 men uppdateras hela tiden så man får se vilka båtar som är upplagda i hela Grekland. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar för det!
Sedan 2005! Det styrker mig att det illvilliga ryktet är sant, att en släktfejd på Fourni ligger bakom torrdockan. Fourni, rena Sfakia, till och från. Xenos som aldrig kan hålla sig till sanningen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kanonlänk, f ö. Bookmarkas direkt! ![]() /Netwolf |
![]() |
|
|