|
|||
|
|||
Boende i Stockholm
Hejsan!
Jag brukar ställa massor av frågor om Grekiska öar men nu behöver jag annan hjälp. Jag ska gå en Spaterapeut utbildning i Stockholm från den: 28 Oktober till den 17 Januari ( med juluppehåll) och behöver någonstans att bo under studie tiden eftersom jag bor i Karlstad, lite långt att pendla . Om det finns någon här som bor i Stockholm och kan tänka sej att hyra ut ett rum till mej, mot betalning naturligtvis eller om ni känner någon som vill hyra ut ett rum så snälla hör av er till mej, det börjar bli akut nu. Om jag inte får tag på boende så måste jag hoppa av utbildningen , det skulle göra mej förtvivlad eftersom detta ska ge mej en nystart i yrkeslivet, har varit arbetslös 2 år nu och är ganska less på det. Tacksam för all hjälp ni kan ge |
|
|||
|
|||
Re: Boende i Stockholm
Finns det ingen här som kan tänka sej att hyra ut ett rum till mej eller känner någon som vill
|
|
||||
|
||||
Sv: Boende i Stockholm
http://www.lgh.se/inneboende_stockholm.asp
Bor inte i Stockholm men har du tittat på denna sidan? Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Re: Boende i Stockholm
Trodde jag hade kollat upp alla sajter som fanns men denna har jag inte sett...så tack för hjälpen, hoppas någon nappar här, alla andra jag har pratat med eller mailat till hör antingen inte av sej eller har redan fått uthyrt, hoppas på bättre tur nu
|
|
|