![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I veckan körde vi till Yngsjö på Österlen. Eftersom vi aldrig hade varit där använde vi telefonens GPS, något vi aldrig hade gjort tidigare. Strax innan Yngsjö uppstod ett behov att lätta på trycket. Jag la telefonen i fickan och smet in på en skogsväg. Jag hittade en lämplig "lätta-på-trycket-buske". Dessvärre hörde jag röster bakom busken och gick vidare till en annan buske. Även där var det folk som pratade. Jäklar så mycket folk det är bland buskarna på landet, tänkte jag. Efter en stund lyssnade jag mer noga på vad människorna i buskarna sa, och hörde då från fickan: sväng vänster, sväng vänster...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klara direktiv var du ska pinka!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag använde telefonens gps nu senast då vi kom med buss till Pireus. Hade på nåt sätt markerat vårt hotell som jag hade ganska bra koll på var det fanns nere vid hamnen. Bussen kör ju lite bakgator så jag hade stenkoll på var vi skulle kliva av. Jäklar vad fel vi hamnade och vad vi fick promenera innan vi var framme, tragiska är ju att jag tänkte först kliva av precis utanför vårt hotell men gps:en sade ju nånting annat.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbart!
// KR |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men, men... SVÄNGDE du vänster???
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dagens bästa!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, när jag var klar med det jag skulle.
![]() |
![]() |
|
|