|
||||
|
||||
Midsommar
Vi pratade idag på midsommardagens morgon om bilden som skulle berätta om semesterfirarens Kreta. Vi pratade om de bergsryggar som nu är utan en droppe snö, om mognande fikon, om ormvråksungarnas flygskola ovanför vårt hus och om fjärilarna som just nu dansar i vinden och sitter på kaprisblommor.
Till slut valde vi denna bild av sommarstund vid den glittrande havsstranden. Den passar så bra i denna stund då vårarbeten är färdiga. Med denna bild önskar vi alla våra läsare underbar midsommartid. Vi reser i dag på semester till Norden. Anna & Olle |
|
|||
|
|||
Sv: Midsommar
Åh vad den bilden sammanfattar semester,ger mig längtan efter sol o bad......Här i Boden öser regnet ner för tillfället men midsommarafton var fin med sol och någorlunda värme,dock senare på kvällen MYGG detta gissel som får mig att gå inomhus.
Ha en skön semester i Norden Monica |
|
||||
|
||||
TACK för alla de underbara berättelser och fina bilder ni delar med oss. Jag tycker mycket om det sätt ni skriver och berättar på, och hoppas att ni fortsätter att ge oss glimtar från ert liv på Kreta då ni kommer tillbaka.
Jag önskar er en riktigt skön semester! Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
Vi önskar Er en fin resa.Phia o Tony
|
|
|||
|
|||
Härligt! Underbar bild, trevlig resa till norden!..
|
|
|||
|
|||
Ha en härlig tid här uppe i det härliga norr!
Tusen tack för alla inspirationer som ni ger och mycket annat! Lisbet och Paul |
|
||||
|
||||
.
Vi reser i dag på semester till Norden. Vad våra semestrar kan se annorlunda ut.. Ha det så bra och ett stort tack för era berättelser och foton från ert liv i Grekland.. |
|
|||
|
|||
Trevlig semester önskar vi som redan är hemma på semestern från vinterboendet på Kreta. Jan o Birgitta.
|
|
||||
|
||||
Så IN I NORDEN-härligt för er att få komma upp till ljuset i norr. Den bästa årstid här.
Vi vet att ni jobbat hårt under våren och försommaren- Nu får ni samla styrka till höstens vandringar. Vi önskar er en fantastisk och härlig semester! Birgitta och Arne. |
|
||||
|
||||
Trevlig semester i Norden! Det är fint här också.
|
|
|||
|
|||
Trevlig sommar! Vi gjorde precis som ni. Dagen före midsommar bar det hemåt i 2 månader. Fick nyss en rapport ifrån Koutsounari, där de hade + 38. Inget för oss. Men Birgitta, ljuset! Det härliga ljuset./Ylva
|
|
|