|
||||
|
||||
Kalimera är segt ibland
Sedan några dagar har Kalimera varit segt vid vissa tidpunkter på dagen. I alla fall upplever jag det så. Det tar ibland tid att komma åt sidorna, och ibland kommer man inte åt några sidor alls. Det gäller forumet, och resten av Kalimera.
Jag vore väldigt tacksam om ni som också upplever att Kalimera laddar långsamt, eller inte alls, rapporterar det här. Skriva gärna vilken tid det händer, om sidorna laddar långsamt, eller inte alls. Vänligen Janne/Kalimera |
|
||||
|
||||
Re: Kalimera är segt ibland
Hej Janne,
Just nu är det svårt att komma in. Likadant var det igår vid ett flertal tillfällen //maji |
|
|||
|
|||
Sv: Kalimera är segt ibland
Citat:
|
|
||||
|
||||
För en halvtimma sedan var det svårt att komma åt alla funktionerna.
Har inte märkt av det tidigare i veckan. Deia |
|
|||
|
|||
Ja,både igår och i förrgår hade jag problem med att inte få upp sidan och när den slutligen kom så kom jag inte in på bloggarna.Men om jag provade lite senare kanske bara ~10-20 min så funkade det.
Man blir ju lite lätt stressad när det inte funkar Monica |
|
||||
|
||||
Re: Kalimera är segt ibland
Jag har också märkt det de senaste dagarna...ganska segt, ibland blir jag "utkastad" eller kommer "sidan kan inte visas" upp...som sämst under eftermiddagen, tror jag... ...trodde det berodde på min dator...
|
|
|||
|
|||
Sv: Re: Kalimera är segt ibland
Det har varit lite segt, men sämst hittills var under tidig eftermiddag idag, fredag. Då laddade sidan inte alls.
|
|
||||
|
||||
Det har varit lite långsamt här också sista dagarna!
Riitta |
|
|||
|
|||
Upplevt lika här, trodde också det var min dator som strulade..
|
|
||||
|
||||
Tack för er respons! Tack vare det är felet nu fixat.
|
|
||||
|
||||
Jodå, jag har upplevt samma sak senaste veckan. Jag är ofta inne sent på natten, 23.00 +/- någon timma, och då har jag märkt det.
Masse Editera: Vi skrev samtidigt du och jag Janne, men du blev 1 minut före. Bra att det är fixat. / Masse |
|
|