|
||||
|
||||
Santo Wines
Någonstans har jag sett om utflykter till Santo Wines med vinprovningsbricka. Har för mig det fanns ordnade såna men kanske minns jag fel och att man själv får ta sig dit och boka bord/vinprovning.
Men ni som varit där nyligen vilket är bästa tipset för att garantera att man får ett bord och får se den fantastiska solnedgången med sin vinbricka (är ingen vindrickare men kan ju offra mig) Trodde Apollo som vi åker med skulle ha en sån utflykt men icke sa nicke. |
|
||||
|
||||
Sv: Santo Wines
Hej,
Santo Wines ligger ganska bekvämt till, lätt att ta sej dit själv. Nära nerfarten till Athinos och vägen upp till Pirgos. Stället sväljer ganska mycket folk men det gäller naturligtvis att komma i god tid. Missa inte denna underbara solnedgång! /Ola |
|
||||
|
||||
Som Ola skriver så är det ett stor ställe. Jag har varit där i augusti flera gånger och har alltid fått plats utan att boka bord, men har då kommit tidigt, sisådär någon timme innan solen går ner.
Solnedgång från Santo Wines i augusti. |
|
|||
|
|||
Det är jättefint där!
|
|
||||
|
||||
Nej vi ska inte missa Santo Wines. Vid vilken tid går solen ner så vi inte kommer försent och missar bästa platserna?
|
|
||||
|
||||
Strax efter åtta. Mellan 8, halv 9.
|
|
||||
|
||||
Stämmer bra det. Bilden ovan tog jag exakt 20.13.
|
|
||||
|
||||
Åh tusen tack då beställer vi bord i god tid och hoppas på tur att det inte är fullbokat.
|
|
|