![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, då är det bara att hoppas att Sverige får möta Grekland! Ukraina är oxå ett alternativ.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, visst hade det varit kul att få Grekland vidare med. Grekerna fruktar nog att få Sverige. Bara att nämna Zlatan, gör att de minns EM 2008. Grekgubbarna på Ikaria, lär nog aldrig glömma Zlatans mål, då jag vrålade ut min glädje, som ende svensk i publiken.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vill att både Sverige och Grekland blir kvar..
Svåraste motståndet är nog Portugal... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nog var det väl själve f... Typiskt att vi fick Portugal!
![]() Grekland drog ju vinstlotten, Rumänien. Två lag som egentligen inte har i VM att göra. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Uttalar ni er som experter, eller är det bara kvällstidningarnas svada som gäller? Jag vet inget om rumänernas kvalitet f.n. Greklands fotboll, både landslagets och högsta div. har jag följt i flera år och känner till spelarna. Så dåliga är de faktiskt inte! De tog ju lika många poäng som BosnienH, men gjorde inte lika många mål. De spelar målsnålt, har en bra bollhållare på mittplan och 2 luriga målgörare. Hade Sverige mött Grekland hade vi nog klarat av dem, men jag tror inte Rumänien gör det!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Aja, nu ser vi fram mot detta med tillförsikt.
En snabb titt på media i bl a Spanien och England, så är "våran" match en världsnyhet. Ronaldo v. Ibracadabra. Intressant. Kan vi hålla det till uddamålet i Lissabon, helst med ett Sverigemål gjort, så är vi med... /Anders, med goda minnen från plats i Lissabon (5-1 BUL) |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, det blir svårt men inte omöjligt. Jag tror att Grekland hade varit svårare.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: