|
||||
|
||||
Bokat med SAS till Rhodos
Wow! Nu har vi bokat resa till Rhodos (för vidare resa till bl.a. Tilos) i maj.
5314:- t/r för två, det tycker jag är ett bra pris 27maj till 15 juni. Visserligen två mellanlandningar (Köpenhamn och Aten) men inga långa väntetider. Nu överlever man vintern genom att se fram emot resan och planera öar och båtar. Ulla |
|
|||
|
|||
Sv: Bokat med SAS till Rhodos
Är inte det dyrt med tanke på två mellanlandningar?
Fast jag kanske är fel ute när det gäller flyg till Rhodos. Jag åker ju till Aten för det mesta...Slutmålet är det ju inget fel på i alla fall Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Senast redigerad av nilam den 2013-10-20 klockan 15:45. |
|
||||
|
||||
Det kan man säkert, men vi flyger från Landvetter och därifrån finns inte så många lågprisflyg och av principskäl så flyger vi inte med Ryanair. Ulla |
|
|||
|
|||
Citat:
Carina |
|
|||
|
|||
Norwegian tar runt femhundringen för en enkelbiljett ARN -RHO i april.Nån sorts rea, som visst slutar imorrn kväll.........
Kan de va nåt?? Mikke |
|
|||
|
|||
Jag tycker att det är ett helt ok pris från Göteborg.
Det är inte så lätt att hitta billiga flyg härifrån och billiga flyg med korta transfertider är ännu svårare att hitta. Utbudet är mycket mindre än från Stockholm, Oslo, Köpenhamn. Just nu kan man få en charterflygstol till Rhodos, tor, för drygt 4000 kr med avgång slutet av maj, 14 dagar. Norwegian har ännu så länge bara flyg till Kreta från Göteborg, med start 27/6. Inte mycket att välja på alltså. Själv tycker jag att det är värt mycket att bara ha 20 minuter till flygplatsen. Förr jagade jag alltid billigaste biljetterna och har flugit både från Köpenhamn, Stockholm, Oslo, Rygge och Skavsta men nu har jag insett att det oftast blir dyrare eftersom det tillkommer antingen bensin- eller hotellkostnad och dessutom går det ofta åt fler semesterdagar. Grattis till bokningen Ulla, det måste kännas underbart att redan nu planera Greklandssemestern och drömma sig bort! Mia, nyss hemkommen från Tilos (I love!) |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Nei, du har vel ikke gjort feil - du har jo booket billetter og kan allerede
n å begynne å glede deg! Du reiser på det tidspunktet du vil, og dit du vil - bedre kan det ikke bli. Synes slett ikke billettene var dyre. Har selv kjøpt tre ukers-billett fra slutten av mai, med Apollo til Dodkanesene, og er fornøyd med det. Man kan selvfølgelig vente om man vil lete etter billigere billetter. Men det vil ikke jeg |
|
|