|
||||
|
||||
Billigt inrikesflyg nästa år
Det har varit mycket prat och skriverier om sammanslagningen av flygbolagen Olympic och Aegean .
Jag vet för lite men har hört att det kommer att gynna bland annat öarna i utkanten- det sägs att man ska slussa vidare turister som kommer till Aten utifrån gratis eller väldigt blligt på inrikeslinjerna, kanske också få fylla planen som nu ibland går halvtomma av för mig okända skäl. Värt att bevaka! På tal om Jannes inlägg om grekisk musik i Stockholm: Vi (AMONI) har storfrämmande på söndag av sångaren Takis Vouis och gitarristen Giannis Giakoumakis och kontrabasisten Vangelis Kontopoulos. Kommer ni? |
|
||||
|
||||
Sv: Billigt inrikesflyg nästa år
Men Monica, heltvisst förbjöd EU på grund av konkurrensreglena Aegean och Olympic att gå samman. Det var förra året bolagen ansökte, och fick nobben.
Arne |
|
||||
|
||||
Jeg læste det samme i dag. Spændende til hvilke øer, der udbydes disse billige billetter.
|
|
||||
|
||||
Så vidt jeg erfarede, så er sammenlægningen blevet godkendt for kort tid siden.
|
|
|||
|
|||
Instämmer låter spännande, eftersom jag ska till Aten i början av Maj, då kanske det finns en hel del öar att välja på med inrikesflyget och till ett bra pris...
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Önskade verkligen att jag kunde komma!! Träffade honom och hans Afrodite flera gånger på Rhodos på 70 o 80talet !!
|
|
||||
|
||||
Re: Billigt inrikesflyg nästa år
Ja du Monica, tänk om jag ändå kunde!
|
|
||||
|
||||