![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bokade igår två resor till Tilos nästa sommar...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja två resor till favvoön är aldrig fel
![]() Mitt dilemma med Tilos är att maken tycker den är för liten och med för liten Chora. Så 2014 då jag trodde vi skulle tillbaks till Tilos så ville inte han. Men öar att gilla finns det så det räcker och blir över och jag får åka till Tilos 2015. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ljuvligt! Då ses vi i september, vi ska boka de 2 första veckorna. Och funderar även på en ensamresa dit i slutet av maj, ska fundera lite till. Men som sagt, 2 ggr till Tilos är ju helt rätt!
Med vänlig hälsning ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Den 14 maj nästa år fyller jag 60 år och firar detta så klart på Tilos. Är det nån som har vägarna förbi Giorgios bar klockan 18 så bjuder jag på en ouzo.
Senast redigerad av Bluesea den 2013-10-24 klockan 14:27. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Lissi, Tilos är ju en liten ö med liten chora...men passar mig alldeles perfekt...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt, ElisabethK
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Hade man bara obegränsat med pengar så fick ju alla favoritöarna årliga besök, men så gillar vi ju ohjälpligt Spanien också och vill resa dit en gång per år. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Maggy!
Vi åker från Arlanda ElisabethK |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Vi kommer till ön den 12 maj så kanske vi komme r förbi.. ![]() Senast redigerad av Mrmister den 2014-05-07 klockan 18:50. |
|
||||
|
||||
![]()
Ni är hjärtligt välkomna. Ouzon väntar.
![]() Yammas Pelle (Bluesea) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ha en mysig födelsedag och tyvärr missar jag dig o Tilos med en månad.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vad synd. Men då gör vi ett nytt försök när jag fyller 65.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Lissi |
![]() |
|
|