![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som kan tipsa om boende på Teledos. Jag har hittat Studio Evagelia och Sea View Studios. Vilket rekommenderar ni som har erfarenhet från den lilla ön ?
Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När vi senast var på Telendos hade vi tänkt bo på Evagelia, men där var fullt, i stället bodde vi ovanför minimarketen som ligger bredvid Ritas Taverna. Där fanns bara ett rum, men vilket rum! Det såg ut så här: ![]() Det fanns fullt utrustat kök, en bra toalett och tvättmaskin. Utsikten var grym. Städning två gånger i veckan, men det fixade vi själva. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskas ett väldigt enkelt boende kan jag förmedla en adress.
|
|
||||
|
||||
![]()
..
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE]
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Etablissemanget är enkelt som sagt. Dock, lite för enkelt för min smak. Påminner mig om ställen som man bodde på i sin ungdom, med "pentry" (kokplatta typ) i sovrummet (det enda) och udda porslin. Tyvärr är det bestående minnet från nattetid, då kackerlackorna kröp igenom springan under ytterdörren. Inte trevligt. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipsen! Skall nog försöka ta kontakt med Sea View Studios.
Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir jättebra! Jag tror att Agge här på forumet brukar bo där.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi bor alltid på Telendos i september. Da leier vi studio hos Ritas. De ha 6 rom over restaurenten og et hus med 2studios/leilighet. Ligger rett ved havet. Veldig koselig. Kan anbefales!
Er du interessert kan jeg sende deg telefonnr og mailadresse. Astri ![]() |
![]() |
|
|