|
|||
|
|||
Blomsterprakten
Blomsterprakten tillhör dom starkaste minnena från sommaren. Här är från huvudgatan i Paleochora (när det var dåligt väder ):
Och i klostret i Marguerites, en liten by sydost om Rethymnon: Klostret var som en öppen famn, ingen var där, det gick att börja leva klosterliv när som helst. Flitiga Lisa väcker samma beundran varje gång den dyker upp: ( Argiropoulis syd om Rethymnon . ) Dom vilda blommorna överglänser : Kermes eken med sina små taggiga blad : Av allt att döma är det här en Vallon-ek, vilka ska finnas söder om Rethymnon, men ollonen på det här trädet var extremt stora, nästan lika stora som bladen : Apropå tagg-bollar, så ser kastanje-skörden ut att bli fin i år : ( Polyrinia-ravinen syd om Kastelli på västra Kreta. ) |
|
||||
|
||||
Sv: Blomsterprakten
Underbart, Stefan!!!
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Re: Blomsterprakten
Så fint!
Naturen är verkligen en av dina specialiteter. // KR |
|
||||
|
||||
Sv: Re: Blomsterprakten
Du ser sånt man annars knappt tittar på...
|
|
|||
|
|||
Fina bilder och nu var det inga som helst svårigheter att se dem,behövde inte ens vara inloggad!!Så jag är fortfarande fundersam varför jag inte kan se dina bilder i de två tidigare inläggen .
Monica |
|
|||
|
|||
Jag kunde heller inte få fram bildena av Lugna gatans sista innlägg....
|
|
|||
|
|||
Citat:
Problemet bör då vara att bilderna i dom två föregående inläggen ligger i ett album på min användarsida på forumet. Det är tråkigt att det inte fungerar till hundra procent. |
|
||||
|
||||
Nu ser jag att första fotot (den från Paleochora) fotade vi också. Det var lika vackert i januari på just det stället.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
VACKERT sTEFAN!
|
|
|