![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har en undran - är det kallt i havet i slutet av maj. Har ev tänkt att bo i Naossa som verkar mysigt. Varit på Naxos för några år sedan samma tid - jag har för mig att det var lite kyligt i havet slutet av maj - men blev ganska snart badbart. MVH Gun
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En badkruka som jag badar inte gärna i slutet av maj. Men för många är temperaturen badbar. Temperaturen brukar vara som under en bra svensk sommar.
|
|
|||
|
|||
![]()
I maj är det underbart i vattnet, 19-21 grader, dvs man kan ligga i en lång stund, simma och snorkla. En gång på Amorgos, sista veckan i maj, var det bara 18 grader, det hade varit en ovanligt kall vår i Grekland då. Men 18 grader är också helt klart badbart (för alla utom för badkrukor).
Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
En undran - har tänkt oss Paros i maj/juni, landar på Santorino kl 13:30 - någon som vet när båtarna går från Santorino till Paros på eftermiddagen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bokat 12 dagar på Paros och 2 Santorini. Börjar fundera på om man skulle dela upp Paros med en annan ö - förslag någon? Men inte Naxos där var vi för något år sedan. Men är man på Paros kan man väl göra dagsutflykter till Antiparos och Mykonos i och för sig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ios är också värt ett besök!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era svar - ska kolla upp dessa öar.
![]() |
![]() |
|
|