|
||||
|
||||
Påskresa 2014 till Kreta
Ja, igår afton bokade vi en hastigt påkommen Påskresa till Kreta.
Utresa den 19 April med Norwegian via Oslo till Chania. Pris 950 Sek pp Hemresa från Chania den 30 April med Sas. Pris 1350 pp. Var vi ska taga oss härbärge har ännu ej bestämts. Livet leka Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: Påskresa 2014 till Kreta
Citat:
// Malin |
|
||||
|
||||
Då får vi förboka nödutgång!
|
|
|||
|
|||
En påskresa till Grekland låter onekligen väldigt lockande. Speciellt eftersom den infaller samtidigt som den svenska påsken med större möjlighet till ledighet. Och så blir väntan till nästa sommar inte lika lång
|
|
||||
|
||||
Det är bäst...för tänk om ni hamnar bakom mig och mitt fällda säte
|
|
||||
|
||||
Men, vi medbringar alltid de tvenne hårdgummiklotsarna "Knee Defender" som omöjliggör för passageraren framför att fälla ryggstödet......
Elake Arne |
|
||||
|
||||
Då ska ni absolut hoppas att inte jag hamnar framför er för då får ni träffa på " Elaka Malin" Hahaha...
|
|
|||
|
|||
Arne, var hittade du dessa gadgets?
|
|
||||
|
||||
Googla på "Knee Defenders" så hittar du rätt. Jag inhandlade dem från USA och de kostade 21 Dollar inklusive frakt. Anlände en vecka efter beställningen på nätet.
De fungerar perfekt och omöjliggör för passageraren i sätet framför att fälla ner sitt ryggstöd. Arne |
|
||||
|
||||
Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
Det har förekommit.
Dock, i princip bokar vi alltid säten med extra benutrymme. Norwegian tar 98 Sek enkel resa. På Sas flighter kostar det inget extra. Kan bokas 23 timmar innan avresa. Arne |
|
||||
|
||||
Påskresa. Bravo! Njut på ni två!
/ Anne |
|
|