|
||||
|
||||
God Jul & Gott Nytt År!
Med hopp om ett riktigt bra Greklandsår!
|
|
||||
|
||||
Sv: God Jul & Gott Nytt År!
Tack det samma Janne och Camilla!!
|
|
|||
|
|||
Detsamma önskar jag! Speciellt hopp om ett riktigt bra Greklandsår, Julen skulle jag kunna vara utan!
|
|
||||
|
||||
Jo men det samma från ett vitt och kylslaget Jämtland.
Kerstin och Janne.. |
|
||||
|
||||
Detsamma önskar jag ER! Just nu längtar jag till Grekland så jag inte vet riktigt vilket ben jag ska stå på...
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Tack det samma önskar jag er Janne och Camilla!
En grön jul i år igen. Men som tur är, är det inte långt kvar till Greklandsresan i vår så "vintern" blir kort. Rolf |
|
||||
|
||||
Tack, Janne, och det samma önskar vi er, Janne och Camilla, och alla andra - ett riktigt Gott Nytt 2014!
|
|
|||
|
|||
Jag önskar också en God Jul till Janne och Camilla!
Ja till alla er andra också förstås! Lissi |
|
||||
|
||||
Direkt från Paleochora komma här våra bästa hälsningar till alla Kalimeravännerna i allmänhet och Janne och Camilla i synnerhet,
Arne och Birgitta |
|
|||
|
|||
Ja det önskar vi också .Är ni i Chania imorgon så träffas vi kl !400 för den traditionsenliga "JULOUZOMESEN" på Agora Birgitta o Jan,
|
|
||||
|
||||
Jeg vil også ønsker alle her på Kalimera, Janne og Camilla spesielt, en GOD JUL - og et Riktig GODT NYTT ÅR
Håper 2014 byr oss alle på Hellasreiser - og ikke minst...måtte året bevege seg i "riktig retning" og gi GREKERNE tilbake litt mer HÅP |
|
|||
|
|||
Önskar Er alla en Fin jul....och Tack kära Janne o Camilla för ännu ett år med detta underbara forum.Kramar Phia o Tony
|
|
||||
|
||||
Jag önskar också alla en God Jul och speciellt då till Janne o Camilla. Tack för detta underbara forum som ger så mycket glädje, längtan och drömmar om nya ställen att besöka
Maria |
|
||||
|
||||
Tack för ett fint Kalimera år.
Sänder en bukett med dagens blommor till er. Anna, Olle & Milo |
|
||||
|
||||
Även jag vill önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Jättetack till Janne och Camilla som lägger ner så mycket tid och arbete för att få detta trevliga forum att fungera Åker med maken till Chania 27/12 så det blir att fira in det nya året därsämre kan man ju ha det //maji |
|
||||
|
||||
Jeg ønsker alle en god jul og et godt nytår.
Tak for de mange gode rejsebreve og indlæg her på Kalimera i årets løb. Stort tak naturligvis også til Camilla og Janne - især for blive ved med at prioritere dette forum og for ikke at nedlægge det til fordel for Facebook |
|
|||
|
|||
Citat:
Det samme sier jeg . En riktig god jul til både Camilla & Janne og selvsagt a l l e dere andre som gjør Kalimera s å levende og interessant (og en sjelden gang irriterende! ). Det gir virkelig mye glede å være en kalimera. Hilsen Malou i et særdeles regnvått Oslo - ikke et snefnugg å spore - 'alt som hører julen til' er langt fra ordnet, men d e t er så uvesentlig. |
|
||||
|
||||
Re: God Jul & Gott Nytt År!
Tack detsamma till er och alla andra Kalimera vänner!
// KR |
|
|||
|
|||
Till ALLA er som på olika sätt håller detta forum så levande önskar jag en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR !
Ylva |
|
||||
|
||||
God Jul och Gott Nytt År
önskar jag Er alla här på Kalimera Katitzi |
|
|