Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2014-02-26, 09:44
bwh bwh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 20
Standard Hotell Platanias

Vi skal reise til Kreta igjen og denne gangen blir det Platanias, vi har sett på Marika Suites og Castle Suites. Er det noen som har vært der ønsker vi å høre hva dere synes. (Har vært innom Tripadvisor).
Svara med citat
  #2  
Gammal 2014-02-26, 11:41
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: Hotell Platanias

Citat:
Ursprungligen postat av bwh Visa inlägg
Vi skal reise til Kreta igjen og denne gangen blir det Platanias, vi har sett på Marika Suites og Castle Suites. Er det noen som har vært der ønsker vi å høre hva dere synes. (Har vært innom Tripadvisor).
Marika ligger vid stranden men det är ingen fin strand nedanför hotellet utan man får gå 100 meter åt vänster för att få fin sandstrand. Annars ett bra läge precis i början av Platanias. Jag har inte bott på något av hotellen men vi är ofta stora sällskap som åker och då har några vid flera tillfällen bott på dessa hotell och alla varit nöjda Castle suites är mycket större men är uppdelat i flera delar så det känns inte så stort. Finare rum på Castle suites än Marikas tycker jag. Men varning för den "lilla enrummaren" på CS för den är jätteliten Nackdelen med CS är att man behöver korsa huvudgatan för att komma till stranden.
Eftersom jag antar att ni reser med Startours så kan jag annars rekommendera Despina som jag tycker är ett toppenhotell. Bättre och billigare än de andra 2 enligt mig

// Malin
Svara med citat
  #3  
Gammal 2014-02-26, 21:48
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Mälardalen
Inlägg: 3 347
Standard Sv: Hotell Platanias

Castle Suites är ett hotell jag verkligen kan rekommendera. Vi bodde i den översta sektionen. Markterrass nära poolen och den lilla butiken = kanonläge!

Hälsningar Sjöborren!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2014-02-27, 07:23
bwh bwh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 20
Standard Sv: Hotell Platanias

Takk for info!
Da har vi booket 2 roms på CS.

bwh
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT