![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jamen typ exakt. Så väl fångat och ojojojoj vilken längtan till Grekland jag nu fick!
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Åh...vilka längtansfulla bilder..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj oj, tur att det bara är 74 dagar tills man är där!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nu vaknade jag ordentligt!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj vilken resa! Det var återseendets glädje till de flesta av platserna och lika vackert som man minns dem! ÅH vad man längtar...Särskilt tillbaks igen till fastlandet faktiskt med alla platser som visades. Aten, Marathon, Meteora, Dodoni, Mount Athos, och förstås fantastiska Peloponessos.
Tack IRSA!! ![]() Lisa |
|
|||
|
|||
![]()
Precis så enkelt är det
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
49 skäl, är det tillräckligt många?
Kolla in nedanstående länk http://www.buzzfeed.com/alexbesant/4...ve-greece-jugk lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
SÅ JÄKLA SANT
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur kan de ha missat skälet ouzo???
26 är nog faktiskt det viktigaste skälet för mig när det gäller val av sol- och badsemester. 21 håller jag inte med om. 5 gäller knappast, inte generellt i alla fall. Och 7 är väl ändå en förnedring av hur fantastiska grekiska fester är! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja precis, hur kan de glömma ouzo?
De tar upp kaffe och öl men inte ouzo, här måste det vara en hund begraven. Svaret måste så klart vara att grekerna räknar in ouzo i sin diet, att vi inte tänkte på det Elisabet ![]() lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju samma länk som i den första tråden. Läs mer här
|
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, verkar vara läge att slå ihop trådarna
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fixat.
Svaret på frågan från bild 31 är förstås Ios. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
34,35, 36 och 39 går jag i spin på
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för länken! Som boende här och inte längre turist uppskattar jag 3 och 4, som säger mycket om grekiska attityder. Passionerade...kanske det ja, tänkare ...nja...gillar att prata, mitt i prick!
Jat knyckte länken och satte den på FB där jag har många passionerade vänner...som tänker ibland men pratar hela tiden... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har man skrivbordsunderlägg på datorn så det räcker ett år minst..
Tackar !! ![]() |
![]() |
|
|