|
|||
|
|||
Strålande solsken..
Har de lovat i helgen! Som jag har längtat! Passar bra nu när jag ska tillbringa några dagar i Gbg!..:-) Önskar Er ALLA en fin helg med bra väder vart Ni än befinner Er!
Sunny |
|
||||
|
||||
Sv: Strålande solsken..
Tack det samma Sunny! Med ett sånt namn skiner väl solen var du än är.
|
|
||||
|
||||
Önskar dig en skön och solig helg i Göteborg. Själv ska jag tillbringa helgen i Västerås.
Sjöborren ... |
|
|||
|
|||
..Eller hur!..
|
|
||||
|
||||
Låter härligt att solen kommer till er nu också. Här vid norrlandskusten har det varit strålande sol hela veckan. Ha en skön helg i vackra Göteborg.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi kanske syns någon annan gång då när ni är i Västerås! Ha, det fint!.. |
|
|||
|
|||
Tack, Eva! Ha, det fint du med!..
|
|
|||
|
|||
Låter härligt! Det är fint i Göteborg när solen skiner! Ha det bäst!
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Ha, det bäst själv!!.. |
|
||||
|
||||
Välkommen till Göteborg som idag verkligen visar dig från sin bästa sida.
// KR |
|
||||
|
||||
Citat:
Samma här,med andra ord ska jag vara hemma.. Dags att damma av cykeln och ta första 'jobbiga ' tramptagen i år. Jobbar på annan ort,det jag tycker är jobbigast med det,är att inte kunna ta cykeln till jobbet. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=PelpromenadavstSamma här,med andra ord ska jag vara hemma..
Dags att damma av cykeln och ta första 'jobbiga ' tramptagen i år. Jobbar på annan ort,det jag tycker är jobbigast med det,är att inte kunna ta cykeln till jobbet. [/QUOTE] Västerås är en härlig cykelstad, jag har promenadavstånd till jobbet, så cyklar gör jag på fritiden och då gärna långt!.. |
|
|||
|
|||
Ja, tänk vilken tur med vädret jag fick! Inte ofta det varit så fint när jag varit ner till Gbg! Idag blir det en tur till havet!..
|
|
||||
|
||||
De höll vad de lovade, en riktig kanondag idag. Jippie!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sol i Götet! Grattis att det har hänt igen! Vad är det mot sol och över +20 i Koutsounári. Nu väntar flera månader av sol, försommar med grekiska och svenska kontakter. Den 1:a april öppnar de flesta tavernorna i byn och så sakta framöver börjar turisterna komma. Vi själva träffar oftast byborna. Det känns allra bäst.
/ Jannis |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Och söndagen blev lika fantastiskt fin. Köpte ännu mera penseér och fyllde krukorna med. Trädgården börjar sjuda av färg och liv. Tranorna drar förbi över huset och koltrasten sjunger en lycklig. Idag åkte grekiska flaggan upp och skålades in med en ouzo. Jamas Kalimeror!
Livet är gott. |
|
|||
|
|||
De här senaste tre dagarna har jag fått sommarkänslor, varit till bla Saltholmen och Långedrag där var det full fart på segelbåtarna...
Saltholmen är ju så fint.. Sen blomsterprakten inne i Trädgårn i Göteborg, underbart!.. Sen det bästa av ALLT jag ska inte åka hem än, ytterligare tre dagar kvar i mitt Göteborg! Så skönt, framförallt att vara ledig från jobbet!.. Senast redigerad av Sunny12 den 2014-03-30 klockan 22:19. |
|
|||
|
|||
Härligt med semester hemma också! Fortsätt att njuta....
Lissi |
|
|