|
||||
|
||||
100 dagar.
Ja så var vi åter vid 100 dagar. 100 dagar kvar till Samos och Potokaki. Detta blir resa 28 ??? Ja många undrar blir ni inte trötta på Samos.
Nej nej brukar då säga. Blir inte ni som har haft er stuga på samma plats i 20-30 år trötta på den. Nej Samos och dom vi känner blir glada när vi kommer. |
|
||||
|
||||
Sv: 100 dagar.
Man tröttnar aldrig på Samos! Lika lite som på Gotland!
|
|
||||
|
||||
Jo men så är det. Även din ö är ju underbar.
|
|
||||
|
||||
Jag bugar och tackar! Vissa likheter finns!
|
|
||||
|
||||
Så ja av dom hundra dagarna är det nu blott tio dagar kvar..Skall bli underbart att återse Samos och alla vi känner..
|
|
|||
|
|||
Vi har 32 dagar kvar.
Längtan är stor efter att få kasta ner mig i solstolen med en bok och inte göra ett skit,åtminstone första dagarna! Pia |
|
|||
|
|||
12 dagar kvar. Sedan blir det lata dagar på Samos i två veckor. Skönt.
Seaside |
|
|||
|
|||
Citat:
Monica |
|
|||
|
|||
Kastas! Förstår känslan att känna sig hemma på en plats man gillar. Jag tycker mycket om Samos med all dess variation i naturen. Har bara vart där max fem gånger men ändå så finns det flera fina minnen. Jag kan tänka mig resa dit igen.
/Marja |
|
|||
|
|||
43 dagar kvar Längtar till underbara Samos, var första gången dit i maj, och vi bokade en ny resa igen när vi kom hem Hoppas bara att vädret är bra när vi åker, de är ju ganska sent på hösten.
// Marlene |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Marja;340865]Kastas! Förstår känslan att känna sig hemma på en plats man gillar. Jag tycker mycket om Samos med all dess variation i naturen. Har bara vart där max fem gånger men ändå så finns det flera fina minnen. Jag kan tänka mig resa dit igen.
/Marja [/QUOTE Ja efter 28 resor dit nu den 29:de resan dit är det med kärlek till ön och deras lokalbefolkning. //Kastås. |
|
||||
|
||||
Och för oss är det 25 dagar kvar. 10:e gången till Kokkari. Lika härligt varje gång.
/Manna |
|
||||
|
||||
Citat:
Så sant verkligen skönt.. |
|
||||
|
||||
Så ja äntligen har dom 100 dagarna blivit till en dag. Det känns så jäkla skönt att det är dax. Ha det bra allihopa. Kerstin/Janne Kastås.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hälsa Samos, och ha en trevlig resa. |
|
||||
|
||||
Ja verkligen fort. Skall hälsa dom från dig.
|
|
|||
|
|||
Ha det så skönt!
Jag har lyckats prata ner fler jämtlänningar,men det är i mitten av september dom kommer. Pia |
|
||||
|
||||
Tack Pia. Vi kommer verkligen att bara må gott. Jasså du raggar ner Jämtar.
|
|
|||
|
|||
Hälsa gärna byn Kokkari lite extra från mig! Fiskade ofta bläckfisk där med stor framgång. Hi hi!
Ha en toppen resa! /Marja |
|
|||
|
|||
Jajamen!
Jag tyckte att våra gudbarn skulle se nåt annat än fjäll och skog så 1992 började vi åka till Grekland,nu är dom vuxna och far själva. Hur vi hamnade på Samos det är en helt annan historia.Nu har vi varit där så många gånger,man lär känna fler och fler och vi trivs så himla bra där vi bor i Kalami. Pia |
|
|