|
|||
|
|||
GTP:s reseplanerare är suverän.
Vet inte om den är ny eller gammal men jag upptäckte den idag, Greek Travel Pages reseplanerare. Finns på GTP:s första sida och man skriver bara in avresehamn och vilket datum man önskar resa så kommer alla alternativ från den hamnen just det dygnet och vart båtarna går. Även typ av båt samt ankomsttid till resp. destination kan avläsas. Med hjälp av denna kan man verkligen planera sin reserutt lättare och bättre.
Suverän. |
|
||||
|
||||
Sv: GTP:s reseplanerare är suverän.
Citat:
- men n y er den ikke, jeg har "alltid" brukt den, dvs i m a n g e år |
|
|||
|
|||
Den finns på länk i Kalimera! Även på varje "ö-sida", längst ner. Då behöver du inte ens skriva in avgångsö.
|
|
|||
|
|||
Ok, jag var inte så uppdaterad som jag trodde......... Hur som helst så har jag aldrig hört talas om "tjänsten" men nu så
|
|
||||
|
||||
Skrev in Pireus och ett datum och fick träff på EN (?) resa. Till Astipylea. Mjaa. Antingen gjorde jag fel, eller så funkar den inte. Jag tror nog det går fler båtar än denna tur på en dag...
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Ja håller med om att den är riktigt bra. En sak hade varit guld om GTP kunde: räkna ut anslutningar, dvs om ingen direkt rut finns kunna visa hur man kan med byten ta sig dit man vill. Ett tag trode jag de tagit bort funktinen att se alla ankommande eller avgående från en viss hamn genom att inte fylla i respektive fält, tog ett tag innan jag såg det kommit en till flik "Domestic departures & arrivals"
|
|
|