|
|||
|
|||
Långtidshyra oktober/november
Hej, någon som provat Panorama studios/Apartment i Rhodos stad ? Har tänkt mig ca 2 månader där nere i höst. Tar gärna emot tips om bra o billigt boende inte för långt från "allt" . Annette
|
|
||||
|
||||
Sv: Långtidshyra oktober/november
Citat:
|
|
|||
|
|||
Sv: Långtidshyra oktober/november
Vi har bott många gånger på Panorama Studio/apartment och är ett boende vi trivs med alldeles utmärkt. Lägenheterna är fina, stora och rymliga och ligger i huvudbyggnaden, medan de flesta av studio ligger i den andra mindre byggnaden. Själva föredrar vi lägenheterna i huvudbyggnaden.
In till stan är det gångavstånd om man har friska ben och annars så går det ju bussar. Har man inte krav på att bo alldeles nära havet och inte heller i ett turistområde utan vill bo i ett område där grekerna själva har sina bostäder då är det i min bedömning ett mycket bra boende om man vill bo en lägre tid, vilket vi har gjort och även kommer att göra igen. Kristinas Rooms vet jag inte något om då vi aldrig bott där men där tror jag inte att det finns några lägenheter. Men det finns ju mycket att läsa om detta boende här på forumet. Margaretha |
|
|