![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi skal reise med Dodekanissos Pride fra Leros dagen før vi flyr hjem fra Kos.
Siste natten har vi nå bestemt oss for å ta i Mastihari. Et alternativ k an være å ta D Pride til Kalymnos ( i steden for til Kos), og Kalymnos Dolphin derfra til Mastihari. Det er ikke så mange minutter mellom Pride's ankomst og Dolphins neste avgang, det jeg gjerne vil vite er om disse båtene har plass nær hverandre i havna på Kalymnos? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Jeg tar vel feil, mener å huske at Nissos Kalymnos la til/lå ved piren lenger ut ![]() Med det samme : Vi kommer til Kalymnos ca kl 21.15 onsdag 3,sept og skal videre til Astypalea neste morgen kl 07.00. Regner med at man kan kjøpe billetter om morgenen, før avgang, selv så tidlig? - eller kanskje det er åpene billettkontorer/reisebyråer sent på kvelden så vi kan kjøpe når vi kommer? Men ofte stenger de kl 21 er min erfaring fra andre steder ![]() Senast redigerad av kari den 2014-07-27 klockan 23:04. |
|
||||
|
||||
![]()
Biljettkontoret ligger vid den lilla byggnaden man ser näst ytterst på kajen, och brukar öppna en halvtimma före båtarnas avgång. När det gäller Nisos Kalymnos behöver du garanterat inte ha biljett i förväg, den är aldrig fullbokad. Vad gäller Dolphin (eller Elias T som går samma rutt) kan det kanske behövas biljett i förtid, men i september???
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ble litt usikker nå ., hvis vi ikke får billetter til Dolphin/ EliasT går Astypaleaplanen vår i vasken ![]() Skal sjekke igjen, men tror ikke de billettene kunne bookes hjemmefra! Men, jeg glemte ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
1) "Nisos Kalymnos" 2) Færge til Mastichari. 3) Billetkontoret som Monica P nævner. 4) Færgeterminalen (bygningen længst ude). 5) Busstation. Senast redigerad av larvih den 2014-07-28 klockan 14:48. Anledning: Stavefejl. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - du kan nok kalle deg "ekspert" ![]() ![]() I okt 2012 var vi på Kalymnos en uke vi og ![]() Vi kom med Dodekanissos Pride fra Chalki, og returnerte med samme båt til Rhodos ![]() |
![]() |
|
|