|
||||
|
||||
På lördag är det dags
Nu är det bara några dagar kvar till avresedag nu på lördag den 6:e sept. Vi har tidigare varit på Naxos vid några tillfällen och den senaste var 2009 så det ska bli kul att återse denna ö som har så mycket att erbjuda.
Det är ju 5 år sedan sist så det kanske finns några nya tips att komma med av årets Naxosresenärer. Någon riktig tavernahöjdare eller dylikt. Vi har hyrt bil den ena av våra två veckor så finns det något nytt att tipsa om vid rundresa på ön så tar vi gärna emot det också. BOKA |
|
||||
|
||||
Sv: På lördag är det dags
Jag var där i juni, men har tyvärr inget speciellt nytt att tipsa om. Det mesta var sig likt. Åt inte på så många ställen. Av de jag åt på höll Scirocco fortfarande hög klass. Käkade en kväll på nya hotellet Naxos Island i Agios Prokopios, och det var en upplevelse, god mat och fantastisk utsikt från takterrassen. Min favoritouzeria To Limanaki hade tyvärr stängt.
Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Tack Janne för hälsningen! Takserveringen på Naxos Island har man ju läst om på forumet och dit ska vi absolut ta oss någon kväll och titta på solnedgången och käka något gott! Scirocco kommer säkert också att få något besök. Alltid kul att få lite medskick.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Även vi rekommenderar Naxos Island! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag tror att många inte vågar gå upp till restaurangen för den ser dyr ut, men så är det inte. Ni kan kolla menyn som finns utanför på gatan. |
|
||||
|
||||
Precis så här har vi tänkt oss en kväll på "taket". Jättefin bild Janne tack för den. Ser fram ännu mer nu till att få prova stället.
|
|
||||
|
||||
Bara 14 timmar kvar innan vi lyfter mot Santorini fvb Naxos i två veckor.
BOKA |
|
||||
|
||||
Så härligt! Ha det riktigt skönt på denna vackra ö
//maji |
|
|