|
||||
|
||||
Öluffa i Kykladerna
|
|
|||
|
|||
Sv: Öluffa i Kykladerna
Tack för fint resebrev med underbara bilder.
Vad härligt att läsa om en klassisk öluff såhär i mörkaste november. Kul att ni besökte Thirassia också. Ja, det är lite märkligt att hamn och flygplats på Santorini inte byggs ut, då där är så stor genomströmning av människor under säsong, det håller jag med om. |
|
||||
|
||||
Tack för resebrevet , trevlig läsning till morgonkaffet !
Undrar du över santorinis hamn i högsäsong kan jag meddela att du gissat rätt - fullständigt horribelt , garanterat vm-guld i oorganiserat obefintligt system ! Upplevde vår timme i väntan på båten som extremt stressigt och snudd på outhärdligt ! |
|
|||
|
|||
Tack för ett (som vanligt) trevligt resebrev med fina bilder!
Men måste säga att jag blev lite förvånad över valet av resmål: klassiska öluffar-öar (utom Thirasia kanske). Hade förväntat mig en rapport från någon ny udda ö som nästan ingen annan besökt! |
|
||||
|
||||
Jag har aldrig ö-luffat så jag vet inte hur jobbigt det är. Men lyckligtvis tycks ni stå ut med eländet eftersom ni har gjort det så många gånger. Tack för fin rapportering och en berättelse som man får läsa med ett leende på läpparna. Sånt behöver man nu i mörka, dystra november.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Tack för det resebrevet! Härlig läsning!
|
|
|||
|
|||
Hej Alla
Tack för uppskattningen. Smultron, tråkigt att göra dig besviken! Det finns bara tre små bebodda öar som jag inte besökt, Paxi, Agathonissi, Thymena. Lite svårt att kombinera med årets ö-luff. //PA |
|
||||
|
||||
Instämmer med alla andra, TACK för ett härligt resebrev så här i novembermörkret
//maji |
|
|||
|
|||
Hej maji
Citat:
//PA |
|
|||
|
|||
Tack för fint resebrev! Ö-luff är vi för gamla och bekväma för så det är kul att läsa om andras!
Lissi |
|
|||
|
|||
Hej Lissi
Citat:
//PA |
|
|