|
|||
|
|||
Boarding pass Athen.
I morgen flyver jeg med Aegean fra København til Chania. Mellemlanding i Athen.
Jeg har online foretaget check-in og har fået et boarding pass til strækningen København > Athen. Nogen som ved, hvad jeg gør i Athen? Skal jeg ”ud” og derefter foretage ny check-in i en indenrigsterminal? |
|
||||
|
||||
Sv: Boarding pass Athen.
Då det är samma bolag, så borde du vel inte behöva ny checkin.
|
|
|||
|
|||
Det vil vise sig om nogle timer...
|
|
|||
|
|||
Trevlig resa! Vi kom samma väg till Aten i går. Men blir här och i Pireus i 9 dagar. Snart dags för frukost!
Lissi |
|
|||
|
|||
Reste med Aegean till Kos i somras med mellanlandning i Athen och hem med samma bolag, också då med mellanlandning i Athen. Jag checkade inte in on-line utan på flygplatsen och fick då boardingcard till båda delsträckorna samtidigt. Väldigt smidigt! (Säkerhetskontrollen fick jag dock gå igenom på samtliga flygplatser).
Vet inte hur det fungerar med sådana resor när man checkar in online men du är antagligen inte incheckad på sträckan Athen- Chania och har därmed inte fått ett boardingcard för det flyget. Så du kanske kan testa att checka in på den sträckan online också? Annars måste du nog checka in igen i Athen. Lycka till och trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Hur gick det i Athen?
Fick du åter checka in? Birgitta. |
|
||||
|
||||
Hej!
Flög med Agean i våras samma sträcka. De som är bosatta utanför EU fick checka in på nytt i Aten, en del av dom var Norrmen. Rolf Senast redigerad av Rolf den 2014-11-05 klockan 10:25. |
|
|||
|
|||
Det blev nyt check-in...
Ud i ankomsthallen, videre til afgangshallen, check-in i en automat, gennem sikkerhedskontrollen og ud til gaten. Ikke det smarteste, men jeg havde masser af tid, så jeg kom da med flyet til Chania. |
|
|||
|
|||
jag fick likadant, checkade in online ARN-ATH-JTR, fick bara boardingkort från online checkin på sträckan ARN ATH o omvänt, boardingkort för sträckan santo tor erhölls på arlanda respektive santorini, men checka om behövde man inte,
att man får checka om på athen om du kommer från norge är inte så konstigt, det beror på att du måste passera tull med dit baggage på "first point of entry" i EU |
|
|