|
|||
|
|||
Bildgåta 3881 - Agios Pavlos på Amorgos
Jag kör väl en till Bildgåta.. för det är ju såååå kul... ..
Var är jag nu?.. |
|
|||
|
|||
Sv: Bildgåta 3881
Korfu?
|
|
||||
|
||||
Naxos? /Katitzi
|
|
||||
|
||||
Kan vara Amorgos
|
|
|||
|
|||
Nej.
Nej. Det kan absolut vara Amorgos, helt rätt!.. Men var där? Kanske lite klurigare!.. |
|
||||
|
||||
Här kommer ingen gissning, vill istället säga att jag inte ser några som helst bilder från dig Sunny12. Alla andra bildgåtor ser jag bilder i, men när du lägger ut ser jag bara text?? Är det någon som vet vad som är galet?
Anna |
|
||||
|
||||
Då skulle det nog kunna vara Agios Pavlos
Där har dom byggt lite nya hus och där kanske dom satt upp parasoller //maji |
|
|||
|
|||
Citat:
Prova med Goggle Chrome OM du inte redan gjort det dvs!? Vet att fler inte kan se bilderna och jag har ingen förklaring på det! Det verkar dock ändå som de flesta kan se dom!.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citat:
Bilden är tagen bredvid den här hotellanläggningen på AG.PAVLOS BEACH där de även har en pool.. Hur de nu kan tycka det är nödvändigt då denna fina beach finns tillgänglig precis nedanför anläggningen... .. |
|
||||
|
||||
Ja! vad roligt att jag hade rätt
När vi var där sist höll dom på att bygga denna hotellanläggning och vi tyckte då att husen såg vackra ut men förstod inte heller varför man måste ha en pool (som vi förstod att det skulle bli) vid en så fin strand //maji |
|
|||
|
|||
Javisst, är det kul när man känner igen sig och det blir rätt!!..
|
|
||||
|
||||
Kan inte heller se dina bilder, trots Google Chrome.
Men, kan kanske förklara varför vissa ibland föredrar pool. Har rest med min dotter till Grekland 1-2 ggr/år sedan hon var ca 4 år (nu är hon 24, SUCK...). Barn som tillåts leka o röra sig fritt, ramlar ibland och får skrubbsår, min dotter är ändå av "den lugna typen". Vattnet i Medelhavet är ganska salt och det svider enormt när man är sårig! Under flera år var det bara pool som gällde, för att slippa obehaget. Nu är det dock Medelhavet som gäller igen - oftast iaf. |
|
|||
|
|||
Citat:
Det är dom bilderna jag använder till mina bildgåtor mm. Angående poolen så var det väl också min tanke att den kan vara bra för barn, MEN hela hotellanläggningen ger mer ett intryck av att det ska vara lite lyxigt och att poolen inte i första hand är till för barn!.. Så lyx för mig OM jag skulle bott vid denna anläggning, skulle INTE vara att bada i en pool utan direkt vid beachen..MEN vi är ALLA olika både barn och vuxna!.. Senast redigerad av Sunny12 den 2014-12-13 klockan 12:45. |
|
|