![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I vilken hamn är vi på väg att lägga till?..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Livadia på Tilos!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan ikke se noe bilde........
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag gissar också på Livadia, Tilos!
|
|
|||
|
|||
![]()
Det var tråkigt... vet tyvärr inte varför!!
![]() ![]() Bra gissat!.. ![]() Det var en upplevelse att se Blue Star när hon kom in i Tilos lilla hamn, som ju faktiskt är väldigt liten i förhållande till den stora båten.. hela hamnen ser Ni här... |
|
||||
|
||||
![]()
Ett problem.
Om ni är med på båten som håller på att lägga till, så vem är det då som har tagit bilden? Anar vi ett regelbrott här? Nej... naturligtvis inte! Du använder något slags filter på vissa bilder, vad är det? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Det är inget filter. Det är snöflingor!" /Netwolf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men det blev "vi"av någon anledning.. ![]() Jag satt på min balkong på Marina studios när jag tog denna bild.. Panorama utsikt mot hamnen och bukten...jag var på Tilos 2012..där jag bl a träffade Lissi..så hon kan säkert intyga att jag varit där.. MEN.. nu vart det värsta försvarstalet här... ![]() Angående bilderna så redigerar jag dem ibland direkt från min Sony Xperia tablet, där man kan få till flera olika effekter tex göra bilder helt svart vita vilket också kan vara väldigt vackert beroende på motiv förstås! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lugn Sunny! Jag kan också intyga att det är helt i sin ordning. Ovetande om att du tog din bild så satt jag samtidigt på min balkong strax intill och tog den här bilden när Diagoras hade lagt till. Häftigt!!! Så det kan bli! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Haha...kan nästan slå vad om att jag har samma motiv på kort taget från rum 8 på Annas! Vi var ju alla tre där samtidigt...
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag var på Tilos i 3 veckor så jag minns att jag såg den komma och gå ett flertal gånger under den tiden! Häftigt!.. ![]() Masse vi har ju hälsat på varann en gång också, kommer du inte ihåg det? Nere på beachen? Det var Sjöborren som presenterade oss för varann, ni hade då redan varit på Tilos ett tag och jag hade väl nästan precis kommit dit!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Däremot missade jag chansen att träffa dig Lissi. Tror att du kom just när vi hade åkt. Ni hade väl en Mini-Kalimeraträff strax efter om jag inte minns fel. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi anlände samtidigt som jag!
Men det var så längesedan nu så jag minns inte vilket datum det var!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Naturligtvis förstod jag att det var ett omedvetet syftningsfel
![]() Det var ju lustigt att ni lyckats ta kort på samma båt som lägger till i stort sätt samtidigt. Tittar man närmare på bilarna på kajen så ser man tydligt att det är samma. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, visst var det! Från samma hotell dessutom!.. 😀
|
![]() |
|
|