![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Var finns denna kyrka?..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
PÅ Rhodos?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan det vara på Kreta?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Naxos
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej.
Nej. |
|
|||
|
|||
![]()
Kos?
|
|
|||
|
|||
![]()
Pireus kanske
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det måste vara kyrkan som är nere i Pireus hamn. Bakom den fanns för några år sedan ett ställe där jag ätit en av de bästa gyros någonsin.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Egina? /Katitzi
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tror också på Pireus
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var en tjusig kyrka
![]() Har nu hittat ett mer avancerat sätt att välja hur man vill visa sina bilder: Man går in under Kontrollpanelen därefter under Din profil sedan under Profilsekretess och under Album där man sedan kan välja mellan: -Alla -Registrerade medlemmar -Dina kontakter -Dina vänner Har du prövat det någon gång? Tänkte om du kanske hade alternativet "Registrerade medlemmar" som val? Det skulle ju underlätta att även se dina bildgåtor när man inte är inloggad... Mvh Simetra ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() MEN det kvarstår ändå ett mysterium då vissa ändå INTE kan se bilderna när de är inloggade!.. ![]() Ps. Den sidan du hänvisade mig till via kontrollpanelen, har jag aldrig tänkt på att gå in och kolla, tur det finns medlemmar som vill hjälpa till!.. ![]() Kollade mina fotoresebrev från Amorgos och Naxos, även där syns nu bilderna när jag INTE är inloggad, kanon.. så även jag har haft problemet... ![]() ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-01-06 klockan 14:17. |
|
|||
|
|||
![]()
Nej.
Nej. Citat:
![]() ![]() Den ligger inte precis vid hamnen, men nära! Beskärde bilden, annars hade det nog blivit för lätt, så här ser kyrkan ut i din helhet: |
![]() |
|
|