![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Denne gåten varer kanskje litt lenger
![]() Hvor var jeg da jeg tok dette bildet ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj,vilken fin bild!..
![]() Vet inte var det är dock! Men du kanske inte visste att det tillkommit en ny regel när det gäller bildgåtor? Du får inte lägga in någon ny förrän den tidigare bildgåtan är markerad som löst.. och det gör ju Janne! Jag är själv ivrig med mina bildgåtor.. MEN.. vet nu att jag måste hejda mig pga av den nya regeln!.. ![]() För min del får du lägga ut hur många du vill på en gång.. men tänkte att du kanske inte vet om nya regeln!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-02-17 klockan 22:36. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
- jeg har hele tiden vært klar over at en gåte må være l ø s t før man kan legge ut en ny, men altså ikke at den skulle være m a r k e r t ![]() Janneeeee marker er du snill.... ![]() Koselig at du likte bildet i alle fall ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samos? /Katitzi
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hoppas inte du tog illa upp för att jag påpekade det?.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta?..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nei, på Kreta er det ikke
![]() Beklager at jeg overså ditt svar i går kveld, Katitzi ![]() Men, hvorfor i all verden foreslår du Samos ![]() ![]() Like raskt som som du løste min forrige gåte, har du foreslått riktig øy på d e n n e ![]() ...., som j e g trodde skulle vare e n stund ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HVOR på Samos er det ? |
|
||||
|
||||
![]()
Första känslan jag fick när jag såg den lilla vita statyn i förgrunden var Pythagorion. Så jag svarar väl det då!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kokkari? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() For riktig svar e r KOKKARI ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det inte en dum regel att ingen får lägga ut nya gåtor innan den förra är löst? Ibland är de helt dumma / omöjliga och tar dagar att knäcka. Tröttsamt då att vänta på en ny gåta tycker jag i alla fall
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Regeln gäller bara dina egna gåtor. Alltså du får inte lägga upp en ny gåta förrän din gamla är markerad som löst.
Katitzi ![]() |
![]() |
|
|