![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Å besøke Barcelona har vi hatt lyst til i mange år
![]() I august 2014 bestilte vi billetter ![]() ![]() ...h v i s NORWEGIAN "vil"... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas ni både kommer iväg och hem! Så ni hinner packa om till nästa resa!
![]() Ha det gott i denna fina stad! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og kommer vi t i l Barcelona kommer vi nok hjem og ![]() 4 uker burde være god tid til å få pakket ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vi har bokat så "klantigt" så vi kan inte klämma in fler resor innan augusti... ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kom hjem fra Barcelona fredag kveld etter helt fantastisk herlige dager
![]() ![]() ![]() - som vanlig, når vi besøker storbyer, har vi vandret milevis og sett s å utrolig mye VAKKERT, vi prioriterte (naturligvis) en "stor dose" GAUDI ![]() Vi bodde godt, og veldig sentralt, til en god pris ![]() - fant ut at man kan spise utrolig billig og godt i Barcelona, om man ikke vil koste på seg dyre måltider ![]() At vi hadde varmt og deilig vær/sol fra Skyfri himmel, gjorde heller ikke oppholdet dårligere ![]() H a r jeg i det hele tatt noe å klage på? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!!! Jag visste att ni skulle gilla stan!
Vi gillar också Barcelona och är glada att Claes son nu köper lägenhet där för att bosätta sig.....Han jobbar mycket i Barcelona. DET ger ju anledning att resa dit! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Håper du er frisk og rask igjen og klar til å reise til Tinos ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() 4- veckorspärsen verkar vara över. Ja, nu blir jag tokig om jag inte kommer iväg om 23 dagar! Börjar Tinosresan med ett dygn i Lund och besök hos min väninna. Kari. kan Du inte lägga in lite bilder?? Vore så trevligt! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Når det gjelder bilder..., trivelig at du vil se ![]() Jeg skal legge ut noen, men det blir, som vanlig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta, med 17 dar till blommande Amsterdam. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - nå er du enda nærmere blomstringen i Amsterdam, det blir sikkert en flott opplevelse ![]() - når det gjelder bildene mine så er de nok ikke særlig "interessante" ![]() Barcelona er en flott by og jeg har (altfor) mange bilder ( inkl noen fine) - men det er jo til Hellas det lengtes nå..... ![]() ![]() som reiser om 18 dager |
![]() |
|
|