|
|||
|
|||
Sv: Är du flygrädd?
Det är inte själva flygningen som är läskig, tycker jag. Det är starterna och framförallt landningarna som jag ogillar skarpt.
|
|
|||
|
|||
Jag älskar att flyga, att lämna vardagen... vara på väg till något nytt och spännande.. särskilt mycket gillar jag starten när man känner kraften och man trycks bakåt i sätet.. helt underbart!..
|
|
|||
|
|||
instämmer med sunny, det är en härlig känsla den pirringen i magen man får när man sätter sej i ett flygplan, Förväntan !!
Då är det värre med stora flyghallar, Gardermoen är hemsk, där känner jag på ångsten |
|
||||
|
||||
Resan börjar då jag checkat i väskan.Myset börjar redan då.Sedan på planet tar jag lite förtugg o sedan mat med utvald dryck.Älskar att se på vingarna då de förandras i klaffar osv.Då det är luftgropar som gör att vingarna vinkar..Fashinerande Sedan sover jag gott..med gamnacke o snarkningar
Sedan håller jag med Ouzakia om de stora röriga flyghallarna.. Hasse |
|
||||
|
||||
Jag har varit otroligt flygrädd . Ett tag flög jag inte alls. Vi bilade kors och tvärs i Europa.
Nu är det mycket bättre. Till och med bra oftast! Men ibland kan känslan komma tillbaka helt oväntat och helt utan anledning. Oftast på hemvägen av någon konstig anledning...... |
|
|