![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla Tilosvänner!
När jag kolla båttiderna som ligger ute just nu går ingen båt söndagar från Rhodos till Tilos. Är det någon som hört något om det kommer någon ersättningsbåt istället för Sea Star? De flesta charter går ju söndagar, tufft för charterbolagen om de ska ha övernattning till alla resenärer varje söndag på Rhodos. mvh ElisabethK (5 v kvar till Tilos) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att chartern kommer att lösa det. De vill knappast ordna övernattning på Rhodos en natt i början och två i slutet för sina Tilosresenärer. Att behöva lämna Tilos på fredagen är ju riktigt kass för de som bara har en vecka.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag chattade med Ving nu på morgonen och ställde frågan om det kunde bli två nätter på ett håll eftersom vi kommer på söndagen.Men det menade dom att det inte blir. Max en natt. Så det hoppas jag verkligen på!
Man blir ju lite orolig....Längtar så till Tilos nu! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pratade med Ving härom dagen.
Ving och Apollo hr tydligen gått samman och chartrat en båt som går söndag kl.16.00. Tillbaka söndag kl.0600 |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det denna båten till Tilos nu?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Simetra |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, på söndagar är det den. Går från Kamiros Skala på Rhodos.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Edit: en god vän som är på Tilos nu säger att det verkar vara 06 därifrån. Senast redigerad av inkfish den 2016-07-25 klockan 11:02. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|