![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej, någon som har tips på en något sånär tillförlitlig väderprognos för närmsta veckan?
(Eller ännu bättre - nån som är där just nu och kan berätta?) De prognoser jag hittar spår väldigt varierande temperaturer, vi åker ikväll och det är alltid samma huvudbry när det gäller packningen. ![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej! Vi brukar kolla på http://www.ilmeteo.it/meteo-europa/Chania, ganska tillförlitlig. Vi har samma bekymmer! Men kommer att packa ner varma kläder, om uti fall att.... Avskyr att frysa, Vi åker på tisdag nästa vecka. Ha det bra ! ![]() Önskar Lena Pg och Nisse |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt mina FB-vänner är det vindstilla och varmt i Chania idag Du kan även kolla in webcams i Chania, Paleochora och Chora Sfakia. Men det är ju idag.
Jag tror vädret kommer att hålla i sig. Så ha en skön tur! (men en tröja/jacka för kvällarna kan ju alltid vara bra) Birgitta (som aldrig tror på väderprognoserna) |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset, jag väljer att tro på den prognosen för den såg bra ut!
![]() Håller med, att frysa är inget kul, vi har packat ner varma koftor (och mjukisbyxor och tröjor att sova i, har en aning äckelfobi mot dom lurviga filtarna som inte känns så fräscha). ![]() Ha en härlig resa ni med! /Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Och tack Birgitta, nu känns det ännu bättre!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kolla alltid Poseidon. De har noga prognoser för tre dagar framåt. Du kan välja att se vindar, temperaturer, moln, regn och snö.
![]() Men det sistnämnda lär knappast hända. Just nu kan man se att det är vindstilla, inga moln och cirka 20 grader varmt. |
|
||||
|
||||
![]()
Wow, den var avancerad, tack! Som sagt, blir bara bättre och bättre, nu kickade Greklandslängtan igång på allvar!!!
![]() |
![]() |
|
|