![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis på födelsedagen!
Många trevliga stunder och mycket fakta har vi fått. Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera på 18-årsdagen!
![]() Och självklart grattis Janne och Camilla för den formidabla Greklands-sajten. I den trevliga historiken som du skriver på startsidan tackar du oss medlemmar, och jag säger då tack själv! Det är toppen med allt Grekland som finns så väl samlat och välredigerat på Kalimera. Hoppas att ni "hänger i" i massor av år ytterligare. Vi är många som annars skulle sakna Kalimera, som ju idag har blivit "myndig ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis från mig också! Och tack för alla tips och kontakter jag fått under åren med Kalimera.
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS må denna sajt alltid finnas
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS FRÅN MIG MED!!!
![]() ![]() ![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Jag besökte sidan 2001 för första gången när vi planerade vår första ö-luff med familjen. Alla tips från andra lästes noga. Jag skrev långa listor på "bra att ha saker" som andra rekommenderade ![]() Sen gick det några år när jag besökte sidan lite då och då. Den "glömdes" bort under våra barns tonårstid. Men 2008 var det äntligen dax igen och vi åkte iväg utan barn på ö-luff igen. Nuförtiden är jag inne på sidan minst ett par gånger i veckan eller periodvis flera gånger varje dag ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Janne och Camilla!
Jag minns när vi träffades första gången i hamnen på Santorini i maj -99. Vi har haft stor nytta och glädje av Kalimera i alla år! |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS!
//PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort Grattis!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Janne och Camilla och Kalimera! Jag har varit med nästan från start och Kalimera har, förutom alla tips och alla nya öar och alla trevliga diskussioner, även gett mig många vänner för livet. Kalimerafester har jag upplevt många! TACK!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack och Grattis!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bamsestort GRATTIS från oss också! Och tusen tack för en fantastisk hemsida.
![]() ![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Ha den stora äran att idag fylla hela 18 år
![]() ![]() ![]() Problemet för mig är bara att det är så svårt att välja var i Grekland jag vill resa...Det finns ju så himla mycket att uppleva i Grekland...Jag får ta lite i taget... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS från oss också, till er båda. Vi är också att gratulera till att ha tillgång till en sådan fantastisk Greklandssight, där vi är besökare minst en gång om dagen.
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATULERER
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
XRONIA POLLA, Janne. Jag gläds åt din sight och försöker bidra med lite att läsa. Håll Kalimera levande!
/ Jannis ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS på födelsedagen, Janne och Camilla, och tack för alla trevliga stunder vi har fått genom Kalimera och inte minst vänskap och mysiga möten genom åren!
KALIMERA är fantastiskt, tusen tack! |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS Janne & Camilla till en fantastisk portal, med så mycket värdefull information Grekland.
/Annelie ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS på myndighetsdagen och TACK för detta beroendeframkallande forum! Avslutar alltid dagen med att titta in här.
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS
![]() Kalimera är den bästa greklandssajten jag vet, så inspirerande och härligt personlig! ![]() / Anne ![]() |
![]() |
|
|