|
|||
|
|||
Bara timmar kvar...
Äntligen är också jag snart i Grekland Vi drar upp i morgon till Gardermoen, eller Oslo lufthavn som det numera heter, för övernattning, då flyget med Norwegian går väldigt, allt för, tidigt, på söndagen.
Några timmar i Piraeus. Njuta lite grann av att vara tillbaka. Sen tar vi SeaJet eller Blue star till Naxos. Inte bestämt oss ännu. På Naxos väntar 7 nätter på Agios Prokopios hotel. Skall bli så underbart att få bo så nära stranden, 30c väder, sol, grekisk mat mm. Min pojkväns 45-åriga födelsedag skall firas. Det blir ett program han kommer att älska, tror jag Efter Naxos blir det 5 nätter i Naoussa, på Kallisti. Det tror jag blir fantastiskt! Blev så förtjust i Naossa när jag var där för 7 år sen, eller vad det nu var. Spännande Sen blir det Maria-firing på Hydra. En sån vacker och mysig ö det är! Bara varit där på dagsutflykter tidigare, så spännande att se hur det blir över en långweekend. Därefter blir det mitt älskade Aten i en härlig vecka Det är nog det jag ser mest fram emot på hela resan. Har bott i Aten när jag var 20, i 1 års tid och därefter kommit tillbaka många gånger. Bodde 2 år på Peloponnesus, så det blev några turer till Aten. Ser fram emot att strosa runt i Thission, Kolonaki, Kifissia, Glyfada. Ja listan är lång. Anafiotika skall vi också besöka. Tror inte jag varit där men fick ju tips härifrån hur vi tar oss dit. Och Akropolis då. Dit skall jag nu för första gång Tror det blir en mäktig upplevelse. Det hela avslutas efter 3 veckor med 2 nätters lyx på King George hotell Tack för alla tips här och nu äntligen har jag också semester och äntligen skall jag vara, länge, i Grekland igjen |
|
||||
|
||||
Sv: Bara timmar kvar...
Låter underbart! Trevlig resa! Och ha en riktigt skön semester i grekiska ö-världen.
|
|
|||
|
|||
Det låter som en underbar resa!!!! Ha det så bra det bara går!
Lissi |
|
||||
|
||||
Oj vilken resa! Den går inte av för hackor!!!!
Ha en jättetrevlig tur! Masse |
|
||||
|
||||
Det verkar bli en underbar resa! Jag önskar att du berättar lite mer om den senare.
Ha det så gott och en fantastisk resa! /Lena |
|
|||
|
|||
Tack snälla för trevliga hälsningar!
Skönt med semester och garanterat soligt och varmt Självklart skall jag berätta hur vi hade det. Kanske tom slänga in en hälsning ifrån Grekland Min pojkvän fotograferar mycket, så kanske jag tom kan skicka in ett resebrev Inte så datakunnig men får det säkert till. Med lite hjälp |
|
||||
|
||||
Låter verkligen som en härlig resa. Ha det riktigt skönt!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Vilken underbar resa ni har framför er.
Trevlig tur! |
|
|