|
|||
|
|||
Vädret på Kefalonia 12-20 september?
Jag & sambon åker till Kefalonia 12:e september 😊
Hur brukar vädret vara då? Temperatur i luften och i havet? Soltimmar per dag? Regn? Jag är jättetacksam för så många svar som möjligt!! |
|
||||
|
||||
Sv: Vädret på Kefalonia 12-20 september?
Citat:
Det är vanligt att temperaturen är mellan 25 - 35 grader i mitten av september Vattnet ligger temperaturen på mellan 26 - 30 grader. Soltimmar per dag är tillräckligt i september. Det kan regna i bland. PANAKAKIS på Kefalonia sedan 1992 |
|
|||
|
|||
Tack för ditt svar!
Det låter ju lovande! Hoppas på att det inte kommer att regna bara.... men lite regn spelar ju ingen större roll. Vi var till Kefalonia för första gången i slutet av maj, och stortrivdes! Men det var inte så varmt, varken i luften eller havet. Hoppas på mer värme denna gång! |
|
|||
|
|||
Våren är mer regnig på Kefalonia, därav grönskan!
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag lyckades att spå vädret mellan 12 - 20 sep. Temperaturen i luften varierade mellan 26C till 36C och vatten temperaturen varierade mellan 26C till 29C. Regn kom det på förmiddagen den 11 sep. PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Citat:
Det ble en "innertier" Vil tro du hadde hatt litt større problem med å treffe helt riktig for uka etter... Så bra du fikk fint vær hele uka, Linny |
|
|