|
|||
|
|||
NU BÖRJAS DET IGEN!!!
Just nu kl 21.50 när vi precis börjat njuta av en ouzo och känslan av att NÄSTAN vara på väg till Kreta så ringde de från Fritidsresor och meddelade att SAS har tekniska problem med planet så resan är försenad med 5 timmar... alltså avgång kl 14 istället för kl 09...så där "rök" ju en dag känns det som....och går planet kl 14 tror ni????
FAAN så trött man blir!! Detta var den fjärde avgångsändringen sen bokningen! Så nu tar vi en ouzo till!! Yamas!!! Lissi o Claes |
|
||||
|
||||
Sv: NU BÖRJAS DET IGEN!!!
Citat:
Jag önskar dig en härlig (och väl unnad) semestervecka! Göran (som nästan av längtan till Kreta) |
|
||||
|
||||
Citat:
Fy vad trist när det blir så där... Jag tycker det verkar vara VÄLDIGT mycket ändringar i avgångstiderna numer. Förvisso kan vi inte ställa krav på hur resebolagen ska sköta sina företag, men när man har betalat för en viss produkt, i detta fall en resa, så borde man trots allt ha en viss garanti för att det blir som man tror när man köper. Men den servicen har de helt lyckats skriva sig fri från - något som de också tycks utnyttja i allt större omfattning. Men det är en annan fråga det... JO jag tror ni kommer iväg SENAST kl 14 i morgon!! Håller tummarna för det i alla fall |
|
||||
|
||||
Jobbigt det där men ni kommer ju att va på Kreta imorgon ialla fall
Va gör 5 timmar?Det viktiga är ju att ni kan ta en drink på ön imorgon kväll.Önskar er en trevlig semester |
|
|||
|
|||
Citat:
..Ni tror verkligen att vi är där i morgon kväll??? jag undrar om de inte svalde ett MINST före 5 timmar TACK för allt stöd! Lissi - som ser sig göra av med hela reskassan på Kastrup i vänta på planet... |
|
||||
|
||||
Förstår att ni svär just nu Är ouzo-flaskan stor? Plåster på såren är väl att det kan bli en sovmorgon i morgon, eller?
Har precis börjat få resfeber härhemma. Vågar inte ens tänka på tanken att FlyMe börjar ändra på sina avgångar från G-borg. Vi har ju "anknytning" från Luleå, dock nästan ett dygn innan... Ivi |
|
||||
|
||||
Lissi - som ser sig göra av med hela reskassan på Kastrup i vänta på planet...[/quote]
Men du behöver inte stiga upp så tidigt. Förra veckan fick vi besked på att vår flight var INSTÄLLD Fast egentligen menade de att de flyttat fram tiden tre timmar.Hoppas att det stoppar med det. |
|
|||
|
|||
Citat:
Brettos ouzo är FÖRÖRDANDE GOD!!! Nivån sjunker!!! Lissi - sur i alla fall... |
|
||||
|
||||
Jamen tänk om ouzon varit slut då, Lissi.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi- som faktiskt är väldigt måttlig med ouzon!!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Veronica (som hoppas på bättre tur detta år) |
|
||||
|
||||
Trevlig resa förresten!
|
|
|||
|
|||
Vi har varit inne på nätet och kollat avgångar från Kastrup till Chania idag och där visar det sig att ALLA avgångar till Chania i dag är kraftigt försenade...Jag tror INTE på tekniskt fel på både SAS och Sterlingplan utan jag tror helt enkelt att de dragit in en avgång och sen fyllt andra plan istället för att köra alla avgångar! Det är min teori.... Eller så är Chanias flygplats överbelastad...vilke jag inte tror!
I Lund regnar det nu så det är INTE svårt att lämna stan! Lissi |
|
||||
|
||||
Det var som tusan Hoppas verkligen ni kommer iväg fortast möjligt.
Förstår att det inte blir svårt och lämna detta vädret Här regnar det också så jag håller på och påskstädar Blir lite gladare när man kan plocka fram lite kycklingar och annat påskigt Ha det bäst när väl kommer fram Riitta |
|
||||
|
||||
Trist med förseningar!! Men misströsta ej, snart är ni där!!!!!
Önskar er en härlig vårvecka på Kreta! |
|
||||
|
||||
Undrar om inte gårdagens och dagens försening har med strejkerna som varit i Norge ( SAS) det påverkar ju hela kedjan, med omdirigeringar av plan etc!
Hoppas allt går bra! Camilla |
|
||||
|
||||
Oj då, jag som just sagt att "NU sitter Lissi och Claes på planet till Kreta, lyckliga dom!"... - och så är ni fortfarande HEMMA. I alla fall så var det väl skönt med en sovmorgon, som Claes sa, hellre det än att sitta på Kastrup i 5 timmar!
Men IKVÄLL blir det god mat med grekiskt vin och förhoppningsvis ljumma vindar... och i morgon vaknar ni upp i ett helt annat klimat... ha det riktigt skönt på Kreta! |
|
|||
|
|||
Citat:
Agda Senast redigerad av Agda den 2006-04-08 klockan 12:02. |
|
|