![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Nu njuter jag av värmen på underbara Tilos igen. Allt är sig likt förutom att känns som om det är mindre turister här. Det är ju fler jämfört med i våras men lugnare mot för samma tid förra året. Det gick jättebra att komma över med båten i går när vi kom ner även om den tog lite längre tid än Sea star. God middag på Michallis igår, lunch på Armenon idag och middag på Gorgones, allt ljuvligt gott. Vandrat i värmen idag, det blev självklart favoritturen, först Gera sen över berget hem, lika vackert som vanligt. 1,2 mil tog mig drygt 2 timmar i hettan. Vi får se vart det bär av i morgon, den andra favoritturen från Agio Andonis till klostret får bli nästa vecka när maken kommer ner. Nu dags för sängen, joggingturerna på morgonen får bli direkt efter soluppgången. Då är det skugga stora delar av strandpromenaden. I morse mötte jag samma joggare som förra hösten, allt är sig likt med andra ord. |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt!!!!!!!!!
Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Elisabethk! Vi kommer till Tilos måndagen den 7:e. Så nu kan vi äntligen äta glass tillsammans.
![]() Ha det gott! Vi ses snart! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Birigtta!
Kul att få träffa er igen. Det var otroligt lugn o lite folk när jag var här i maj/juni också. Igår kväll var det riktigt mycket folk på torget. Nu sitter jag altanen och laddar för dagens vandring, det är väldigt varmt men det klagar jag inte på. |
![]() |
|
|