|
|||
|
|||
Hjelp med restaurant eller taverna
Vi er i Paleochora nå og skal ut å spise. Var på Methexis i går og var veldig fornøyd. Har dere annet sted som er like bra å foreslå?
Her er 35 grader om dagen😎 Vennlig hilsen Pelagia |
|
||||
|
||||
Sv: Hjelp med restaurant eller taverna
Citat:
35 grader! Alldeles för varmt för mig. Hoppas att det blir svalare framöver. |
|
||||
|
||||
Dom flesta tavernor är bra i Paleochora.
Hos Marianne på Inochhous äter vi ofta närMethexis är stängt i låg-låg-säsong. Birgitta |
|
|||
|
|||
Methexis är bra. En annan favorit är Pantelis, jag älskar deras feta saganaki.
|
|
||||
|
||||
Jeg kan anbefale Maria's Taverna, veldig god mat og trivelig service der og
Vi bruker å være i PALEOCHORA november måned, og går til Maria allerede første dagen, for Dessverre stenger Maria t i d l i g i november! Maria finner dere ganske langt, nesten lengst bort ved steinstranda På vei dit passerer dere flere bra spisesteder, på To Limani spiser vi veldig godt, - Og Odyssey, som er best på pizza, men også har annet godt å by på Jeg er enig, man spiser generelt godt i PALEOCHORA Ønsker dere fortsatt herlige feriedager |
|
||||
|
||||
Citat:
- men der er det flere år siden vi har spist, de har stengt for sesongen når bi kommer |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hei alle, og takk for alle svar.
Nå fikk vi ingen tilbakemeldinger før vi gikk ut om kvelden, så vi havnet på Meso Soura (tror jeg det staves) fordi det lå på topp på Tripadvisor. Det var et pent sted med fin beliggenhet opp under kirken, de serverte god mat og servicen var upåklagelig. Jeg er ikke istand til å bedømme om de var verdt førsteplassen, men vi var fornøyd. Man kan si det er noe helt annerledes enn Methexi, ihvertfall. Det var mellom 35 og 40 grader i de 2-3 dagene vi var i P. Dessuten var det vindstille første dagen, helt utrolig å se den store stranda helt "flat". Vi orket jo ikke stort, men kom oss da en runde rundt. Ved avreise var det gått ned til 28 grader og litt vind. Vennlig hilsen Pelagia |
|
|