|
|||
|
|||
Underbart är kort..
Nu har vi varit hemma en vecka efter vår 2 veckors resa ner till vårt älskade Rethymno..sammanfattning,,;Varmt..inte en dag under 30,,,det var tydligen en dag som var årets varmaste där;41 grader ,ca 30 i havet och 1 dag med röd flagg.Vi känner oss väldigt lyckliga att få resa.
|
|
|||
|
|||
Sv: Underbart är kort..
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Men bara att vara där...njut bara njut
|
|
|||
|
|||
Jag bryr mig inte ett skvatt.... då skulle jag ju aldrig åka annat än i augusti.... Vi kommer att få alla vädertyper enl accuwheathers långprognos. Både sol, moln regn och åska!! Sånt gillar vi....mest sol dock.... Jag älskar alla väder!
Åker ju ner i slutet av oktober till Tinos-Peloponessos och Aten och då lär det ju bli en skiftande väderkarta. Det är det som är tjusningen med Grekland. Jag blir tokig om det är för varmt. Lissi |
|
|||
|
|||
Re: Underbart är kort..
Hoppas du får en fantastisk resa
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - glad ändå! |
|
|||
|
|||
Det blir blandad kompott...men ett och annat grekiskt åskväder ser jag fram emot!...och vädertemperaturen är bra!
Med 35 dagar i Grekland före 17 nov så är jag inte ett dugg orolig att inte vädret ska passa de flesta dagar. Extremvärme vill jag dock inte ha...därför bokade vi/jag 2 sena resor... Lissi |
|
||||
|
||||
Vi BARA hoppas att det kommer härligt, svalkande regn snart här på Naxos. Snart överlever jag inte i värmen!
Birgitta |
|
||||
|
||||
Kom det något?
|
|
|